اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۷۱۱۵۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اینزاگی: دوناروما، بوفون جدید است

سرمربی پیشین میلان از دروازه‌بان جوان روسونری تمجید کرد و و لوکاتلی را آینده‌ فوتبال ایتالیا نامید.

خبرگزاری تسنیم: فیلیپو اینزاگی که در حال حاضر هدایت تیم فوتبال وِنِتزیا از لیگ دسته سوم ایتالیا را بر عهده دارد، در حمایت از دروازه‌بان ۱۷ ساله و هافبک ۱۹ ساله میلان که عملکردشان در چند بازی اخیر مورد انتقاد است، در برنامه «دومنیکا اسپورتیوا» از شبکه تلویزیونی «رای اسپورت» ایتالیا اظهار داشت: امیدوارم هواداران و رسانه‌ها به حمایت از جوانان مستعدمان کمک کنند. همیشه می‌گویم که ما به بازیکنان جوانان‌مان فرصت نمی‌دهیم و وقتی هم که به جوانان فرصت می‌دهیم و آنها اشتباهی مرتکب می‌شوند، به انتقاد از آنها می‌‌پردازیم. وقتی به جوانان بازی می‌دهید این فراز و نشیب‌ها اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.

وی در ادامه تاکید کرد: میلان و وینچنزو مونتلا را بابت انتخاب جوانان و بازی دادن به آنها به طور مرتب تمجید می‌کنم. امیدوارم آنها این مقطع دشوار را پشت‌سر بگذارند. ما نمی‌توانیم بر اساس عملکرد بازیکنان جوان‌مان در یک بازی، در موردشان بحث کنیم. مونتلا بهتر از هر کس دیگری می‌داند که چطور از این بازیکنان جوانش استفاده کند.

اسطوره باشگاه میلان تصریح کرد: ما جان‌لوئیجی دوناروما را داریم که در سن ۱۷ سالگی برای تیم ملی ایتالیا بازی کرده و جان‌لوئیجی بوفون جدید است. اگر لوکاتلی، ریکاردو مونتولیوو را در کنارش داشت، این می‌توانست به او کمک کند و مشاوره‌هایی از مونتولیوو بگیرد و الگویی برای وی باشد. با این حال لوکاتلی قابلیت دادن پاس و ضربه زدن به حریف را دارد. او آینده فوتبال ایتالیاست و از تمامی اشتباهاتش درس می‌گیرد.

فیلیپو اینزاگی که برادر کوچکترش (سیمونه) سرمربی لاتزیو است، تأکید کرد: هنوز هم هوادار پر و پا قرص میلان هستم و همیشه نتایج میلان لاتزیو را بنا به دلایل واضحی دنبال می‌کنم. وقتی جان‌لوکا لاپادولا را می‌بینم که با عملکردش هواداران را به وجد می‌آورد، یاد حمایت هواداران از خودم می‌افتم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: میلان به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اخت گرفته بود. حالا اما کمی زمان نیاز است تا میلان بتوان دوباره به آن روزها بازگردد. امیدوارم میلان به آن سطح و به آن جایگاه‌های بزرگ بازگردد.

میلان که شب گذشته (یکشنبه) در هفته بیست‌ودوم سری A ایتالیا، با نتیجه ۲ بر یک مغلوب اودینزه شد، در حال حاضر با ۳۷ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر است و با ناپولی سوم جدولی ۸ امتیاز اختلاف دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج