جاباما
۴۷۱۴۱۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

قلعه‌نویی: سازمان لیگ بین تراکتورسازی و پرسپولیس نگاه عادلانه ندارد

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی به قهرمانی تیمش در لیگ امیدوار است اما از دیدگاه مسئولان لیگ دلخور است.

ایسنا: به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی، امیر قلعه‌نویی در مورد جوابیه سازمان لیگ به نامه اعتراض‌آمیز مصطفی آجرلو، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی اظهار کرد: چه کسی گفته نتیجه نگرفته‌ایم؟ ما در کورس قهرمانی لیگ برتر هستیم و به فینال جام حذفی هم رسیده‌ایم. حرف‌های مسئولان سازمان لیگ نشان می‌دهد که نگاهشان مغرضانه است. بحث ما از ابتدا این بود که چرا باید در برنامه‌ریزی دور برگشت مسابقات عدالت برقرار نشود؟ طنز تاریخ است که به فینالیست جام حذفی و مدعی قهرمانی می‌گویند نتیجه نگرفتی.

وی ادامه داد: چه ایرادی داشت که ما در ۶، ۷ دیدار زودتر از پرسپولیس بازی کنیم. ما نتایج خوبی گرفته‌ایم و مشخص نیست چرا این حرف‌ها زده می‌شود. تیم ما دهم جدول نیست که این حرف‌ها را می‌زنند. باید واقعاً تأسف خورد. شک نکنید که به قهرمانی امیدوار هستیم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم ولی نگاه‌ها باید عادلانه باشد. آیا این حرف‌ها درست است که توسط مسئولی زده شود؟ آن هم تیمی که فینالیست جام حذفی است. مردم باید قضاوت کنند که چه خبر است. دنبال این هستیم که قهرمان شویم ولی وقتی این رفتارها را می‌بینم، تعجب می‌کنم. مربی پرتغالی ما (میگوئل تکسیرا) می‌گفت «من این رفتارها را هیچ کجا ندیده‌ام.» وقتی این حرف زده می‌شود، مردم باقی مسائل را ببینند که به نظرم جای تأسف دارد.

قلعه‌نویی با اشاره به تساوی بدون گل تیمش مقابل ماشین‌سازی گفت: فوتبال است و برد و باخت دارد ولی کجای دنیا چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد و بعد چنین حرفی زده می‌شود. سازمان لیگ نباید اصلاً چنین صحبتی را مطرح کند. من بازی پرسپولیس مقابل صبای قم را دیدم و شاهد مدیریت داور مسابقه بودم. شاهین حاج‌بابایی با تجربه خود بازی را مدیریت کرد. بازی خوبی بود و این برد مبارک پرسپولیس باشد ولی چه ایرادی داشت که این رفتار با ما هم صورت بگیرد. بازی ما مقابل ماشین‌سازی بسیار حساس‌ بود و چه ایرادی داشت داور با تجربه‌ای برای بازی ما هم بگذارند؟ چرا این نگاه به پرسپولیس وجود دارد ولی برای ما نیست؟ من شنیده‌ام داور داربی تبریز (وحید کاظمی) کلاً دو یا سه بار در لیگ سوت زده است. چرا داور با تجربه‌ای برای بازی ما انتخاب نکردند؟

قلعه‌نویی با اشاره به بازیکنان محروم تیمش برای دیدار حساس مقابل پرسپولیس گفت: جالب است هر چه بازیکن دو کارته داشتیم، در دیدار مقابل ماشین‌سازی کارت زرد گرفتند و سه کارته شدند.

وی در پایان، در مورد جذب سجاد شهباززاده، مهاجم آلانیا اسپور ترکیه خاطرنشان کرد: ما به دنبال جذب شهباززاده هستیم. در واقع یک مهاجم هدف می‌خواهیم. البته من نه با شهباززاده و نه با بازیکن دیگری حرف نزده‌ام اما در تلاش هستیم این مشکل را در نقل‌وانتقالات برطرف کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما در جام حذفی بدون ملی پوشان تان شرکت کردید

    • بدون نام

      چقدرشماهابدبختین .چرااینقدرازقدرت پرسپولیس میترسین.مردباشین ومردانه بجنگین

    • احمدعزیزی

      قلعه نوعی هر وقت تیمش نتیجه نمیگیره متصل به فرا افکنی میشود هر وقت که نتیجه میگیره به پای خودش میزاره

    • سید

      شما خوب شما گل شما برنده .شما اول بخواد شک داری .مشکلت آینه اینقدر دروغ گفتی خودت هم حرفات را باورت شده .انگار برنامه اول فصل رادندیدی..شما استاد فرافکنی روز بازی خواهیم دید چندتا نوش جان میکنی .به سلامتی هر.چی مرده..

    • بدون نام

      این هربار قهرمان شده با کیسه و سپاهان با داوری لابی و مافیا بازی بوده فکر کرده ایندفعه هم میتونه دقت کرده باشین ۵ تا بازیکن و هرجا میره با خودش میبره هروقت هم تو کورس قهرمانیه برا اینکه داورا براش به نفع بگیرن و نتایج ضعیف شو ماست مالی کنه حرف از دستهای پشت پرده میزنه برو عمو حنات دیگه رنگی نداره

    • ahm

      قلعه نویی دارای دو شخصیت متضاده وقتی میبره مصاحبه میکنه ازبرتری حریف و تاکتیکش تعریف میکنه خیلی بامعرفت و باانصافه ولی وقتی میبازه شخصیت دومش رو نشون میده که معتقد به تیوری توطیه است بازیکناش نامردی وحرف نشنوی کردن مدیرای تیمش کم کاری کردن همه ایران از رییس جمهور گرفته تا رفتگرای شهرداری میخوان اون وتیمش رو زمین بزنن ، گرامی ی خرده هم برای اشتباهای خودت جا بذار ی بارهم بگو من اشتباه کردم به خدا هیچی ازت کم نمیشه .

    • کامجو

      همچین میگه قهرمان جام حذفی که انگار همین حالا جام رو گرفته.کی میخواید سواد فوتبابیتون بیشتر کنید.بازی ما بعد ازپرسپولیس .یاقبل ازپرسپولیس.تیمی که دنبال قهرمانی است.دیگه نباید بهونه بیلره.مگه برانکو اعتراضی داشته طبق برنامه لیگ بازی میکنه

    • بدون نام

      آقای قلعه نوعی تبانی بین استقلال تهران و اهواز یادت نره. خود بازیکنان استقلال تایید کردند. فراموش که نکردی؟

    • احمد

      ببين کي ازعدالت حرف ميزنه

    • بدون نام

      این مسخره بازی ها آبروی خودتدن رو میبره نه ما رو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج