۴۷۲۱۹۶
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

پلیس بین‌الملل به‌ دنبال بازیکن خارجی پاس!

علی لطیفی سرمربی پاس همدان می گوید که کسر ۶ امتیاز از این تیم به خاطر پرداخت نشدن مطالبات بازیکنی است که اصل قرار داد او جعلی است.

ورزش سه: علی لطیفی سرمربی تیم پاس همدان در خصوص نامه فیفا مبنی بر کسر ۶ امتیاز از این تیم و دلیل آن گفت: من پیش از پیوستن به تیم پاس از این موضوع اطلاعی نداشتم و قرارداد من هم یک سال و نیم است و به دنبال این هستم تا با یک برنامه ریزی صحیح و با مدیریت خوب آقای رحیمی و مسئولین فوتبال همدان، پاس را به جایگاه واقعی آن برگردانیم.

وی ادامه می دهد: در زمان مدیریت های قبلی قراردادی با بازیکن مورد نظر بسته می شود که ابهاماتی در آن وجود دارد. زمانی که آقای رحیمی کار خود را شروع می کنند پیگیر این پرونده می شوند و متوجه می شوند که سو استفاده هایی از این قرارداد شده است. ایشان هم بلافاصله پیگیر پرونده می شوند و با شکایتی که تنظیم می شود و بعد از انجام تحقیقات مشخص می شود که قرارداد این بازیکن جعلی است. بعد از آن موضوع را از طریق پلیس اینترپل در ایران و همینطور پلیس اینترپل در ژنو پیگیری می کنند و اکنون هم این بازیکن متواری است.

لطیفی ادامه می دهد: سپس این موضوع از طریق اسدی دبیر کل فدراسیون پیگیری می شود و.نامه ای به فیفا در این خصوص ارسال می شود که فیفا جوابی به آن نمی دهد. تا اینکه چند روز گذشته نامه ای به دست ما می رسد که اگر پول بازیکن پرداخت نشود ۶ امتیاز از تیم پاس کسر خواهد شد.

لطیفی با اشاره به این موضوع که احتمالا فیفا از جعلی بودن قرارداد خبر ندارد، می گوید: اینکه چرا هنوز جعلی بودن نامه برای فیفا مشخص نشده است هنوز معلوم نیست و این احتمال وجود دارد که با ارائه اسناد و.مدارک مربوطه، فیفا در رای خود تجدید نظر کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما حتما میتونید پاسو به جایگاه خودش برگردونید چون استاد تبانی هستید همه یادشونه جمله اقای فردوسی پور شما معروف به پرسپولیسی پور هستید واسه چی گفتی وقتی جوابی برای تبانی کردنت نداشتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج