۴۷۲۷۵۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ادعای مدیرعامل همدانی‌ها؛

حکم دستگیری بازیکن پاس صادر شد

محمدتقی رحیمی، مدیرعامل باشگاه پاس می گوید که باشگاه پاس اقدامات لازم در خصوص جلوگیری از کسر ۶ امتیاز از تیمش را داشته است و حالا فدراسیون و بخش بین الملل آن با توجه به جاعل بودن بازیکن مورد نظر، باید اقدامات لازم را انجام دهند.

ورزش سه: باشگاه پاس همدان به دلیل شکایت یکی از بازیکنان خارجی خود با کسر 6 امتیاز روبه رو شده است. در همین خصوص با مدیر عامل پاس هم صحبت شده ایم و توضیحات او در مورد این پرونده را جویا شدیم.

کل ورود و خروج این بازیکن یک هفته هم نشده

سال 88 بازیکنی به نام کریستین کوتو به ایران می آید و در باشگاه ما تست می دهد. کل ورود و خروج این بازیکن یک هفته هم طول نمی کشد و با توجه به شرایط فنی که داشته است، باشگاه با به خدمت گرفتن این بازیکن موافقت نمی کند. این بازیکن هم وقتی به برزیل بر می گردد از طریق ویکی پدیا لوگوی پاس و امضای مدیر عامل وقت پاس را جعل می کند.

مدیران وقت صورت مسئله را پاک کرده اند

نهایتا این بازیکن قراردادی جعلی برای خود فراهم می کند و به فیفا ارائه می دهد؛ همچنین به مدیربرنامه های خود در ایران می گوید که من از باشگاه پاس طلبکار هستم و فیفا هم می گوید که باشگاه پاس باید 75 هزار دلار به این بازیکن بدهد. مدیرعامل های وقت هم به جای اینکه مسئله را پیگیری کنند، صورت مسئله را پاک می کردند؛ آن ها به جای اینکه از بازیکن شکایت کنند در پی جلب رضایت او و مذاکره بر سر مبلغ پایین تر بوده اند. شاید محدودیت زمانی داشته اند تا جایی که فیفا تهدید به کسر امتیاز و سقوط به لیگ دو می کند.

این بازیکن چند اشتباه عجیب در جعل اسناد داشته است

در مجموع این بازیکن چند اشتباه داشته است که یکی مربوط به امضای مدیرعامل است که گرد بوده ولی به شکل دایره زده شده است. اشتباه دوم او این بوده که لوگوی باشگاه را بد جعل کرده اند. ناشی گری دیگر این بازیکن اشتباه در ذکر آدرس است؛ در زمان آقای اولیایی که این بازیکن برای تست می آید، آدرس باشگاه در محله سعیدیه بوده است، ولی زمانی که ایشان نامه را با مراجعه به سایت باشگاه جعل می کنند، دفتر باشگاه در میدان بعثت بوده است و این یعنی دو آدرس متفاوت.

پلیس اینترپل این بازیکن را در تمام کشورهای عضو تحت تعقیب قرار داده است

با استناد به همین موضوع مشخص شد که این بازیکن اسناد را جعل کرده است. بعد هم دادگاه بین الملل نامه ای به فیفا می زند که این بازیکن جاعل بوده است و یک رونوشت هم به پلیس بین الملل ایران می زند. یک نامه هم همین امروز از طریق پلیس اینترپل به دست من رسید که بر طبق آن این بازیکن جاعل است و حکم دستگیری او در تمام کشورهای عضو صادر شده است.

به کمک فدراسیون برای حل این موضوع نیاز داریم

یک گله هم دارم؛ این کوتاهی از طریق باشگاه پاس نبوده و نباید انتظار داشته باشند که ما این مبلغ را بدهیم. چیزی گریبانگیر ما نیست و در حال حاضر هم ارتباطات خوبی با فدراسیون داریم که این موضوع از طریق آن ها رسیدگی شود. البته این موضوع باید به صورت تعاملی حل شود. شهریور ماه سال جاری نامه کسر برای ما ارسال شده است و ما هم با فدراسیون مکاتبات لازم را داشته ایم. اگر این موضوع اگر از طریق روابط بین الملل پیگیری شود حداقل این است که جلوی کسر امتیاز ما گرفته شود تا فیفا رای نهایی خود را اعلام کند. الان هم این بازیکن از ما شکایت دارد و هم ما از او؛ در مجموع ما امیدواریم با پیگیری که فدراسیون به عمل می آورد، جلوی کسر امتیاز از ما گرفته شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج