اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۷۳۱۲۱
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

زمانی: گفته بودم که جزو ۳ تیم اول هستیم

عضو هیات مدیره استقلال گفت:قبلا گفته بودم که در پایان هفته نوزدهم جزو ۳ تیم اول قرار خواهیم گرفت.

خبرگزاری فارس: حسن زمانی در خصوص دیدار استقلال با ماشین سازی تبریز گفت: اگر یادتان باشد چند هفته پیش و به محض آغاز نیم فصل با خبرگزاری فارس مصاحبه ای کردم و گفتم استقلال با هفته بیستم می تواند بین سه تیم اول باشد که خوشبختانه این اتفاق هم افتاد.

وی افزود: حالا هم که سه هفته است کمتر از سه گل به حریفانمان نزده ایم. ما دو بازی بسیار حساس در پیش داریم که مطمئن هستم هواداران استقلال مثل کوه پشت تیم می ایستند و از تیم حمایت خواهند کرد. بازی با السد قطر یک بازی مهم برای ما است و مطمئن هستم بازیکنان و کادرفنی به چیزی کمتر از صعود فکر نمی کنند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه گفته می شود پرونده پروپیچ هم به جریان افتاده و او هم از استقلال شکایت کرده گفت: در مورد پروپیچ باید بگویم او از استقلال شکایت کرده ولی باشگاه هم در پایان فصل گذشته دفاعیه خود را از طریق وکیل ایتالیایی به فیفا ارسال کرد زیرا پروپیچ در حالی که با استقلال قرارداد داشت در پایان فصل باشگاه را رها کرد و به تیم دیگری رفت به همین دلیل ما موضوع را پیگیری کردیم و دفاعیات خود را در مورد ترک تمرینات تیم ارائه کردیم.

وی ادامه داد: اگر می بینید عادل شیحی خیلی زود به نتیجه رسیده و در عرض کمتر از ۶ ماه حکم گرفته به این دلیل است که او ارتباطاتی در فیفا داشت اما بازیکنان مثل ردی، هلمکه، ساموئل و ... با وجود اینکه خیلی قبل تر از شیحی به استقلال آمدند هنوز به نتیجه ای نرسیدند. در مورد پروپیچ هم قضیه همین است. ما دفاعیات را ارسال کرده ایم ولی بعد از شکایت این بازیکن مستندات را در اختیار فیفا قرار دادیم و این پرونده موضوع جدیدی نیست و زمان می برد تا به مرحله اخطار برسد. هر چند اگر اخطاری هم وجود داشته باشد مطمئن باشید با توجه به تجربه شیحی پیگیری خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جوجه رو آخر پاییز می شمارند صبر کن آقای جلالی

    • بدون نام

      جلالی کیه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج