۴۷۳۵۵۵
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

حسینی: فیفا پرسپولیس را محروم نکرده است

مسئول امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس گفت: تنها نگرانی ما در مورد پرونده‌های شکایتی مربوط به پرونده مانوئل ژوزه بود که برطرف شد.

خبرگزاری تسنیم: مسئول امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس گفت: تنها نگرانی ما در مورد پرونده‌های شکایتی مربوط به پرونده مانوئل ژوزه بود که برطرف شد.

امیرعلی حسینی در واکنش به شایعاتی که در مورد محرومیت باشگاه پرسپولیس از نقل‌وانتقالات از سوی فیفا در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده است، اظهار داشت: خوشبختانه باشگاه پرسپولیس با هیچ محرومیتی از سوی فیفا مواجه نشده است و از هواداران می‌خواهیم به شایعات توجه نکنند، چرا که مسئولان حقوقی باشگاه ما به صورت شبانه‌روزی و هر زمانی که لازم بوده در مورد پرونده‌های حقوقی اقدامات لازم را انجام داده‌اند.

وی افزود: تنها نگرانی ما در مورد پرونده مانوئل ژوزه بود که با سفری که اخیراً به سوئیس داشتیم و دفاعیاتی که ارائه دادیم حتی رئیس دادگاه از ما تشکر کرد. از این جهت که ما در لایحه دفاعی خود چند بار از کلمه انصاف استفاده و تأکید کردیم آماده هرگونه مذاکره برای گرفتن جلب رضایت از طرف پرونده‌مان هستیم.

مسئول امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه علی‌اکبر طاهری، سرپرست این باشگاه تمامی پرونده‌های شکایتی پرسپولیسی‌ها را به طور جدی پیگیری کرده است، یادآور شد: پرونده‌های شکایتی زیادی در باشگاه پرسپولیس بوده و هست که در دوره مدیریتی طاهری اکثر این پرونده‌ها به شکلی بسته شد. در برخی پرونده‌ها برنده شدیم و بعضی پرونده‌ها نیز محکوم به پرداخت جریمه شدیم که این جریمه‌ها نیز پرداخت شد. با برخی شاکیان هم توافق کردیم که طلب آنها را در چند قسط پرداخت کنیم. در این بین طبیعی است برخی پرونده‌ها هم باز باشد.

وی یادآور شد: محرومیت باشگاه از سوی فیفا به این سادگی‌ها نیست و مراحل زیادی باید طی شود تا فیفا حکمی را علیه باشگاهی صادر کند و با اطمینان می‌گویم که خطر محرومیت باشگاه پرسپولیس را تهدید نمی‌کند.

مدیر TMS باشگاه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا همچنین در مورد اینکه آیا باشگاه پرسپولیس می‌تواند تا شروع این رقابت‌ها بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد یا نه؟، گفت: ما تا دو هفته قبل از اولین بازی‌مان در لیگ قهرمانان آسیا اجازه اضافه کردن پنج بازیکن به لیست‌مان را داریم. ضمن اینکه در صورت مصدومیت شدید بازیکنی حتی می‌توانیم بازیکن جدیدی به لیست ارسالی‌‌مان اضافه کنیم. البته در حال حاضر باشگاه فقط می‌تواند بازیکن آزاد به خدمت بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سلام

      پرسپولیس هم محروم شده است اما کسی صدایش را در نمیاره چون میخواهند پرسپولیس را قهرمان کنند هواداران فهیم استقلال و تراکتورسازی اطلاع رسانی کنید

    • j B

      تشکر از اخبار

    • بدون نام

      در جواب کامنت سلام.منظورتون از اطلاع رسانی همین خود فروشی شما به تیم عربستانیه دیگه.واقعا جای تاسف داره .در ضمن اصلن حساب کن فدراسیون جمعش کرده مگه afc هم فدراسیون که پرسپولیس راحت بره با بازیکنای غیر قانونی تو اسیا بازی کنه .فقط میتونم بگم متاسفم

    • بدون نام

      خخخخ.... بازهم هواداران استقلال توهم زدند. باوجود دکتر طاهری هیچ مشکلی برای پرسپولیس پیش نمی آید

    • بدون نام

      استقلالی ها ثابت کردند بی معرفت و بی شهامت هستند

    • بدون نام

      کسانی که حرف از محرومیت پرسپولیس میزنند خیانت کار وطن فروش هستند. به امید موفقیت تیم های ایرانی در آسیا

    • بدون نام

      آقایان طاهری، پروین، کاشانی، هدایتی و.... خود را وقف پرسپولیس کرده اند. خسته نباشید پهلوانان زنده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج