۴۷۳۵۸۲
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

اظهار بی‌اطلاعی سازمان لیگ از پرونده تراکتور

مهمترین سوال این پرونده تراکتور این است که چگونه این تیم برای سه بازیکن جدید خود در نقل و انتقالات کارت بازی دریافت کرده است.

ورزش سه: مهمترین سوال این پرونده تراکتور این است که چگونه این تیم برای سه بازیکن جدید خود در نقل و انتقالات کارت بازی دریافت کرده است.

در حالی که طبق گزارش پرونده، کمیته حل اختلاف فیفا قبل از این تاریخ محرومیت تراکتورسازی را ابلاغ کرده بود. برای اطلاع از این قضیه با فریبرز محمودزاده، رییس نقل و انتقالات لیگ برتر تماس گرفتیم که با پاسخ مبهم و از سر تکلیف باز شدن او همراه شدیم.
مسوول نقل و انتقالات لیگ برتر در این باره گفت: با توجه به اینکه این موضوع در رابطه با مکاتبات فیفا است، در حوزه بنده قرار ندارد و اگر سوالی در خصوص آن دارید باید با مسوول کمیته بین الملل فدراسیون صحبت کنید.

وی در واکنش به این سوال که به عنوان مسوول نقل و انتقالات لیگ در خصوص عقد قرارداد تراکتورسازی با امید عالیشاه، احمد نوراللهی و هاشم بیگ زاده چرا در این خصوص بررسی لازم را صورت نداده، با تهدید چند باره مبنی بر قطع این تماس گفت: بنده هیچ اطلاعی ندارم و باید از کمیته بین الملل فدراسیون در این رابطه صحبت کنید.

البته مکاتبات مربوط به موضوع محرومیت تراکتورسازی با فدراسیون فوتبال و مسوولان آن باشگاه انجام شده و شاید سازمان لیگ در این رابطه اطلاعی نداشته و بنابراین اقدام به صدور کارت برای بازیکنان این تیم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نه بابا خودشون به کوچه علی چپ زدن و گفتن کسی نمیفهمه و حواسشون به شهباززاده نبوده

    • ناشناس

      ای کاش فیفا واقعا فوتبال ایران رو کاملا تعیق میکرد همه راحت میشدن فوتبالی که فساد و تبانی و حاشیه هر روز یک بساطی داخلش هست باید تعطیل بشه واقعا مایه آبروریزی هست

    • بدون نام

      مافیای فوتبال این چیزاست چطور ممکنه فدراسیون ندونه تراکتور محروم بوده مگه سازمان لیگ نباید همه چیزو بررسی کنه مگه همینجوری میشه قرارداد بست میخواستن رو نکنن که تراکتور محرومه ولی خدا جای حق نشسته وگاف دادن اگه قضیه شهباززاده پیش نمیومد مطمئن باشید کسی حرف نمیزد وماستمالی میشد

    • بدون نام

      کیسه کش

    • بدون نام

      ابن سزای آن همه تهمت وافترا مسئولین وطرفداران تراختور به پرسپولیس است.ولی باز هم ما طرفداران پرسپولیس از این واقعه ناراحتیم چونکه ذات ما پرسپولیسیها پاک است ودوست داریم مشکلشان حل شود تا با همه توانشان شکستشان بدهیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج