۴۷۳۶۸۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیش بازی چلسی - آرسنال

حساس ترین مسابقه هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس را دو تیم لندنی چلسی و آرسنال برگزار خواهند کرد.

وبسایت نود: حساس ترین مسابقه هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس را دو تیم لندنی چلسی و آرسنال برگزار خواهند کرد.

دیدار تیم های چلسی و آرسنال در چارچوب هفته ۲۴ لیگ برتر انگلیس، ساعت ۱۶ شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ در ورزشگاه استمفورد بریج شهر لندن به قضاوت مارتین اتکینسون برگزار خواهد شد. هم اکنون چلسی با ۵۶ امتیاز در صدر جدول لیگ حضور دارد در حالی که آرسنال با ۹ امتیاز کمتر در مکان سوم جدول قرار گرفته است. چلسی پس از کسب ۴ برد پیاپی در لیگ و جام حذفی، در مسابقه اخیر مقابل لیورپول به تساوی ۱-۱ دست یافت. آرسنال نیز پس از ۴ برد پیاپی در لیگ و جام حذفی، یک شکست غیر منتظره را مقابل واتفورد در ورزشگاه امارات پذیرفت تا دوباره، موج انتقادها از شاگردان آرسن ونگر افزایش یابد.

پیش بازی چلسی - آرسنال

آرسنال در بازی رفت مقابل چلسی در رقابت های فصل جاری لیگ برتر به پیروزی قاطع ۳-۰ رسید که سنگین ترین شکست یاران آنتونیو کونته در این فصل بود. چلسی پس از آن باخت سنگین مقابل آرسنال در سپتامبر گذشته، کاملاً متحول شد و روند بردهای پیاپی آبی های لندن آغاز گردید. آن باخت چلسی، نه تنها سنگین ترین شکست آبی ها در فصل جاری لیگ بلکه سنگین ترین شکست آنها مقابل آرسنال از سال ۱۹۹۷ به بعد بود. چلسی پیش از این باخت ۳-۰ مقابل آرسنال، طی ۹ رویارویی قبلی با توپچی ها شکست نخورده بود.

چلسی در صورت پیروزی مقابل آرسنال، عملاً فرار بزرگی را در صدر جدول لیگ آغاز خواهد کرد در حالی که فاصله بین تیم های دوم تا پنجم جدول فقط یک امتیاز بوده و هر لغزشی از سوی آرسنال موجب خوشحالی تیم های رقیب از جمله تاتنهام و لیورپول خواهد شد. باخت آرسنال در استمفورد بریج به معنای خروج احتمالی این تیم از جمع ۴ تیم بالای جدول است.

پیش بازی چلسی - آرسنال

نکات آماری بازی:

چلسی هر ۴ بازی خانگی اخیر مقابل آرسنال را با پیروزی به پایان رسانده و طی ۳ بازی اخیر مقابل این رقیب دیرین در ورزشگاه استمفورد بریج، کلین شیت کرده است.

چلسی در ۷ دیدار خانگی اخیر مقابل آرسنال در کلیه رقابت ها، حداقل ۲ گل به ثمر رسانده، ۵ بار کلین شیت کرده و ۶ بار پیروز شده است.

چلسی طی ۸ دیدار خانگی اخیر در لیگ برتر، ۶ بار کلین شیت کرده و در ۷ بازی، حداقل ۲ گل زده است.

آرسنال از فصل ۰۴-۲۰۰۳ نتوانسته چلسی را در هر دو بازی رفت و برگشت لیگ برتر شکست بدهد. جالب این که آرسنال در همان فصل برای آخرین بار به قهرمانی لیگ دست یافت.

پیش بازی چلسی - آرسنال

آخرین مربی چلسی که نتوانست دو تقابل نخست خویش با آرسنال را با پیروزی سپری کند، ژوزه مورینیو در فصل ۰۵-۲۰۰۴ بود. آخرین مربی چلسی که هر دو تقابل نخست خویش با آرسنال را با شکست به پایان رساند، گلن هادل در فصل ۹۴-۱۹۹۳ بود.

آرسن ونگر طی ۴ دیدار اخیر لیگ مقابل چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج شکست خورده است. تنها جایی که ونگر بیش از استمفورد بریج، متحمل باخت های پیاپی در لیگ شده، ورزشگاه اولدترافورد می باشد. (بین سال های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳)

باخت ۳-۰ چلسی به آرسنال در سپتامبر گذشته، سنگین ترین شکست دوران مربیگری آنتونیو کونته از اکتبر ۲۰۱۰ به بعد بود. کونته در اکتبر ۲۰۱۰ به عنوان مربی سیه نا، شکست مشابهی را مقابل امپولی تجربه کرد.

پیش بازی چلسی - آرسنال

تعداد گل های زده آرسنال طی نیمه اول دیدار پیشین مقابل چلسی، بیشتر از کل تعداد گل های زده توپچی ها در ۹ تقابل پیش تر با چلسی بود.

طی ۳ سفر اخیر آرسنال به استمفورد بریج، ۳ بازیکن متفاوت این تیم یعنی گابریل، سانتی کازورلا و کایران گیبس کارت قرمز گرفته اند.

تئو وولکات آخرین بازیکن آرسنال است که توانسته در ورزشگاه استفمورد بریج گلزنی کند. گل وولکات در جریان باخت ۲-۱ آرسنال مقابل چلسی در ژانویه ۲۰۱۳ به ثمر رسید.

آخرین برد آرسنال در ورزشگاه استمفورد بریج با نتیجه عجیب ۵-۳ در اکتبر ۲۰۱۱ رقم خورد و جالب این که زننده سومین گل توپچی ها، کسی نبود جز تئو وولکات. در آن بازی، رابین فان پرسی برای آرسنال هت تریک کرد.

پیش بازی چلسی - آرسنال

دیگو کاستا تاکنون ۴ بار مقابل آرسنال در لیگ برتر به میدان رفته که در ۲ بازی گلزنی کرده و در ۲ بازی دیگر، کارت زرد گرفته است. این اتفاقات به صورت یک بازی در میان رخ داده و بر اساس همین توالی، اکنون نوبت گلزنی دیگو کاستا به آرسنال خواهد بود و نه نوبت کارت زرد گرفتن وی!

توپچی ها طی ۴ دربی اخیر مقابل تیم های لندنی در فصل جاری لیگ برتر، ۳ بار پیروز شده و هنوز شکست نخورده اند. آرسنال در فصل گذشته و طی ۸ دربی مقابل لندنی ها، فقط یک بار به پیروزی رسید. شاگردان آرسن ونگر تنها تیم بدون باخت لندنی در دربی های این شهر طی فصل جاری لیگ برتر محسوب می شوند.

چلسی هر ۸ بازی خانگی اخیر در لیگ برتر را با پیروزی به پایان رسانده که بهترین روند نتایج خانگی آبی ها پس از ۱۰ برد پیاپی خانگی در ژانویه ۲۰۱۵ است. چلسی طی ۸ بازی خانگی اخیر لیگ، ۲۴ گل زده و تنها ۳ گل خورده در کارنامه دارد.

تعداد باخت های آرسنال طی ۸ بازی اخیر لیگ برتر با تعداد باخت های این تیم طی ۳۰ بازی پیش تر لیگ برابر شده است. (۳ باخت طی ۸ بازی اخیر و ۳ باخت طی ۳۰ بازی پیش تر)

پیش بازی چلسی - آرسنال

وضعیت بازیکن های دو تیم:

چلسی: آنتونیو کونته سرمربی آبی ها اعلام کرده که تیمش هیچ بازیکن مصدوم یا محرومی ندارد. بنابراین ادن هازارد و داوید لوئیز هم پس از مصدومیت جزئی در هفته گذشته، قادر به همراهی چلسی در دربی بزرگ لندن خواهند بود. احتمالاً پدرو پس از نیمکت نشینی در دیدار مقابل لیورپول، مجدداً به ترکیب اصلی چلسی باز می گردد تا جانشین ویلیان شود. این نخستین بازی چلسی پس از خداحافظی فرانک لمپارد از دنیای فوتبال و جدایی برانیسلاو ایوانوویچ از این باشگاه است.

پیش بازی چلسی - آرسنال

آرسنال: آرون رمزی در دیدار مقابل واتفورد مصدوم شده و تا ۳ هفته قادر به همراهی آرسنال نیست. گرانیت ژاکا به علت محرومیت و سانتی کازورلا به علت مصدومیت غایب هستند و الکس آکسلید چمبرلین در صورت کسب آمادگی لازم، در خط هافبک توپچی ها به میدان خواهد رفت. متیو دبوشی و یحیی سانوگو همچنان مصدوم بوده و محمد الننی هم به همراه تیم ملی مصر در جام ملت های آفریقا حضور دارد. دنی ولبک پس از خط خوردن از فهرست آرسنال در هفته گذشته، مجدداً وارد فهرست شده و حتی می گویند که پس از بازی فوق العاده ولبک در مسابقه جام حذفی مقابل ساوتهمپتون، احتمال استفاده از وی در ترکیب اصلی آرسنال وجود دارد هر چند که بسیاری از کارشناس ها شانس بیشتری برای حضور تئو وولکات در ترکیب اصلی به جای دنی ولبک قائل هستند. الکس آیوبی پس از ارائه یک بازی خوب مقابل واتفورد، احتمالاً در ترکیب اصلی آرسنال قرار می گیرد که در این صورت، شاهد نیمکت نشینی اولیویه ژیرو خواهیم بود. الکسیس سانچز نیز کمی جلوتر قرار گرفته تا فضای پشت سر دنی ولبک یا تئو وولکات را پوشش بدهد.

پیش بازی چلسی - آرسنال

ترکیب احتمالی دو تیم:

پیش بازی چلسی - آرسنال

پیش بینی نتیجه بازی:

پیش بازی چلسی - آرسنال
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج