adexo3
۴۷۵۹۲۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

چشمی قطعاً از استقلال جدا می‌شود

مدیربرنامه‌های هافبک استقلال گفت: روزبه چشمی قطعاً بعد از بازی استقلال مقابل السد از جمع آبی‌پوشان جدا خواهد شد.

خبرگزاری فارس: در حالی که مسئولان باشگاه استقلال مصرانه روی این موضوع تأکید دارند که چشمی نمی‌تواند از این باشگاه جدا شود، مدیر برنامه‌های این بازیکن اعلام کرد که هافبک استقلال بعد از دیدار این تیم مقابل السد قطر از جمع آبی‌پوشان جدا خواهد شد.

حسین کریمی در این باره به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: ما می‌خواهیم کمال همکاری را با مسئولان استقلال داشته باشیم و به خاطر هواداران و بازی مهمی این تیم در پیش دارد، صبر کرده‌ایم ولی مطمئن باشید چشمی از استقلال جدا خواهد شد و به امید خدا در یک تیم دیگر بازی خواهد کرد.

وی افزود: جدایی چشمی نه منع قانونی دارد و نه نیازی به بحث. ما منتظر هستیم تا انتقال روزبه چشمی به صورت قرضی باشد تا وی به استقلال برگردد، حتی می‌توانیم او را به صورت قطعی به تیم دیگری منتقل کنیم، اما اگر مسئولان استقلال اعتقاد دارند چشمی در این تیم می‌ماند مطمئن باشید در جلسات چیز دیگری به ما می‌گویند.

مدیربرنامه‌های هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که این بازیکن از چه تیم‌هایی پیشنهاد دارد، گفت: شما شک نکنید چشمی از تمام تیم‌ها پیشنهاد دارد و من شنیده‌ام که گفته شده سپاهانی‌ها چشمی را نمی‌خواهند، اما همین امروز آقای طاهری با من تماس گرفت و اعلام کرد این خبر صحت ندارد و باشگاه سپاهان خواهان جذب این بازیکن است.او نیاز دارد که تا آخر فصل بازی کند و به همین علت باید از استقلال جدا شود.

کریمی در خصوص اینکه چشمی بر چه مبنایی می‌تواند از استقلال جدا شود، گفت: مبنای جدایی ما حکم فیفا است. شما وقتی یک ماشین را به نام خود می‌کنید و آن انتقال منع قانونی دارد، قطعاً قرارداد باطل می‌شود. همین حالا هم فیفا انعقاد قراردادهای استقلال را باطل دانسته و چه از لحاظ اسنادی فوتبالی و چه از لحاظ حقوقی آن قرارداد ارزش ندارد، به همین علت چشمی می‌تواند از استقلال جدا شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشاءالله تابستان میاد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج