اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۷۶۱۵۲
۸ نظر
۵۰۱۲
۸ نظر
۵۰۱۲
پ

خسرو حیدری: به دنبال ستاره سوم هستیم

خسرو حیدری که موفق شده بود با ضربه دقیق خود حکم صعود استقلال به مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان را امضا کند، خوشحال تر از دیگر بازیکنان در میکسدزون به سوالات پاسخ داد.

ورزش سه: خسرو حیدری که موفق شده بود با ضربه دقیق خود حکم صعود استقلال به مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان را امضا کند، خوشحال تر از دیگر بازیکنان در میکسدزون به سوالات پاسخ داد.

خسرو حیدری در ابتدا با تشکر از هواداران این تیم گفت: بعد از مدت ها سکوها را پر از هوادار دیدیم و خدا را شکر که شرمنده آنها نشدیم.

وی ادامه داد: در این بین جا دارد از هواداران تراکتورسازی و پرسپولیس نیز که در این مدت به ما لطف داشتند و حامی ما بودند و برخی از آنها با حضور در استادیوم به این صعود در کنار هواداران پرشور استقلال کمک کردند تشکر ویژه ای داشته باشم و واقعا این یک بازی ملی برای همه ما بود.

خسرو حیدری در رابطه به حضور این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان گفت: جای استقلال مسلما در آسیا خالی بود و خوشحالم که بار دیگر به این رقابت‌ها قدم گذاشته ایم. من ستاره سوم را در کارنامه ام کم دارم و هدفی جز رسیدن به آن در کنار دیگر بازیکنان نخواهیم داشت.

بازیکن باتجربه استقلال در خصوص عملکرد بازیکنان جوان این تیم گفت: جوانان ما به خوبی بازی کردند و در وقت اضافه هم فرصت این را داشتیم که برنده از زمین خارج شویم که نشد اما خدا به ما عزت داد و شرمنده هواداران نشدیم.

خسرو حیدری در خصوص دیدار حیثیتی هفته آینده این تیم برابر پرسپولیس گفت: اینکه این بازی 120 دقیقه به طول انجامید کار ما را سخت تر کرد و فشار زیادی به ما وارد کرد. با این حال تیم جوان و در مسیر پیشرفتی داریم که با کسب نتایج مناسب در طول هفته گذشته، هواداران را امیدوار به کسب نتیجه در دیدار این هفته می کند و امیدوارم به نتیجه مناسبی برسیم.

حیدری که جانشین وریا غفوری در این بازی شده بود با ابراز ناراحتی از مصدومیت هم پستی خود گفت: به شخصه از این اتفاق کاملا ناراحت شدم و امیدوارم چیز مهمی نباشد و او را در کنار و ترکیب تیم مان ببینیم.

زننده آخرین ضربه استقلال در این بازی و گل پیروزی بخش آبی ها در خصوص ستاره اسپانیایی حریف گفت: او همه کاره السد قطر بود و خوشحالیم که توانستیم از پس او و تیم السد بر بیاییم. ژاوی بازیکن بزرگی است. درست است که ما در جام جهانی با بازیکنان بزرگی روبرو شده بودیم اما خیلی از ستاره های جوان ما مثل نورافکن تاکنون با ستارگانی مثل او بازی نکرده بودند.

وی در پایان در خصوص ضربه تمام کننده اش در پنالتی گفت: گفته بودم دوست دارم گل صعود را بزنم و به هرحال این هم لذت بزرگی داشت و خوشحالم که این اتفاق بزرگ با همکاری و تلاش همه بازیکنان به ثمر نشست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تپل

      تازه اول راهی خسرو جان هنوز زوده از قهرمانی حرف بزنی

    • بدون نام

      ی ستاره تقلبی بزن تنگ اون ستاره قبلی...ست میشه بهتونم خیلی میاد :)

    • بدون نام

      یواش عاموجونگیردت

    • حامی اس اسی

      به امید خدا ستاره سوم هم خواهیم گرفت خسرو جاناز همتون ممنونم بعداز پیروزی برابر السد از خوشحالی گریه میکردم ممنون

    • هیس

      لنگی بدبخت میسوزی

    • بدون نام

      چقدر جوگیر شدن عمو جون تازه صعود کردین به مرحله گروهی هنوز اول راه هستین بذارین از مرحله گروهی صعود کنید بعدش حرف از ستاره وقهرمانی بزنید خخخخ

    • بدون نام

      میتونین با مداد رنگی یه ستاره کمرنگ نقاشی کنین
      کیسه های متوهم

    • بدون نام

      امسال اولین ستاره واقعی میاد رو سینه بازیکنای پرسپولیس کبیر.دهمین قهرمانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج