adexo3
۴۷۶۱۵۸
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

وقتی یک صندلی هم خالی نماند

وقتی که دیروز در کنفرانس خبری پیش از بازی،کاپیتان رحمتی از هواداران استقلال خواست که "حتی یک صندلی را هم در ورزشگاه خالی نگذارید"،خیلی زود این حرف او به عنوان یک پیام کلیدی در شبکه های اجتماعی پخش شد.

ورزش سه: وقتی که دیروز در کنفرانس خبری پیش از بازی،کاپیتان رحمتی از هواداران استقلال خواست که "حتی یک صندلی را هم در ورزشگاه خالی نگذارید"،خیلی زود این حرف او به عنوان یک پیام کلیدی در شبکه های اجتماعی پخش شد.

حتی بسیاری از ستاره های سابق استقلال هم برای تشویق هواداران به حضور در ورزشگاه از این جمله رحمتی استفاده کردند و نتیجه آن شد که یک شب با شکوه یکصد هزارنفری در آزادی شکل گرفت.حضور چشمگیر هواداران استقلال که معمولا عادت دارند در مسابقات آسیایی این تیم کنفدراسیون فوتبال آسیا را متعجب کنند در شرایطی رخ داد که آبی ها پس از دوری دو ساله از لیگ قهرمانان آسیا با درخشش مهدی رحمتی در ضیافت پنالتی ها به مرحله گروهی لیگ قهرمانان راه یافتند.استقلالی ها ماه ها بود که منتظر این شب شیرین بودند و ترافیک اتوبانهای اطراف ورزشگاه آزادی در حوالی ساعت 19 خبر از یک شب زمستانی به یاد ماندنی را برای استقلالی ها می داد.شبی که دهها هزار پرچم آبی در آسمان آزادی به اهتزار درآمد.حالا می توان امیدوار بود که با حضور این خیل عظیم هواداران استقلال و پرسپولیس باید منتظر یک اسفند ماه داغ و هیجان انگیز برای این دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی بود.

وقتی یک صندلی هم خالی نماند

وقتی یک صندلی هم خالی نماند

وقتی یک صندلی هم خالی نماند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام درسته که استقلال برد ولی هنوز صعفهای تاکتیکی در بازی این تیم دیده میشود که اگر برطرف نشود در همین بازی اینده با پرسپولیس خودش نشون خواهد دا هنوز هم بازیکنان استقلال پرسینگ را نمیتوانن انجام دهند هنوز هم به بازیکن صاحب توم حریف یورش نمیبرن هنوز قادر نیستن بایبازی سرعتی انجام دهن

    • میلاد

      ماطرفدارای پرسپولیس امروز همگی طرفدار استقلال بودیم اما امروز توورزشگاه بازم طرفدارای استقلال شعار علیه پرسپولیس میدن واقعا خجالت اوره ب شماها خوبی نیومده کیسه کشا

    • بدون نام

      جالبه که ورزشگاه صندلی دار شده ولی هنوزم 100هزار نفریه

    • حمید

      آقا میلاد،حرف شما کاملا درست است،در روزیکه باید در آزادی همه متحد باشند، هواداران استقلال ساز تفرقه را نواختند.متاسفانه فرهنگ سنتی طی قرنها شکل گرفته به زور چکش نمی توان فرهنگ مدرنیته (اتحاد) را در مغز افراد فرو کرد.جای تاسف است.در آینده مشخص خواهد شد که ورزشگاه آزادی استقلال آنقدر هوادار دارد که بتوانند مانند پرسپولیس ورزشگاه را پر کنند. هواداران پرسپولیس دیروز با واقعیت روبرو شدند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج