adexo3
۴۷۶۱۵۶
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

فقط به دیدار با پرسپولیس فکر می کنیم؛

امید نورافکن: ژاوی مهار نشدنی است

هافبک استقلال با بیان اینکه برد مقابل السد برای ما تمام شده است گفت: تنها فکر و ذکر من بازی برابر پرسپولیس است تا بتوانیم مقابل این تیم هم به پیروزی برسیم.

خبرگزاری مهر: هافبک استقلال با بیان اینکه برد مقابل السد برای ما تمام شده است گفت: تنها فکر و ذکر من بازی برابر پرسپولیس است تا بتوانیم مقابل این تیم هم به پیروزی برسیم.

امید نورافکن پس از پیروزی تیمش در ضربات پنالتی برابر السد قطر گفت: فکر می کنم همه شاهد یک بازی خوب از دو تیم بودند. السد حریف قدرتمندی بود اما حمایت هواداران باعث شد ما در این بازی به پیروزی برسیم و به یک برد دلچسب دست پیدا کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که ژاوی را چگونه دیدی گفت: ژاوی بازیکن بزرگ و مهار نشدنی است. البته با روزهایی که در بارسلونا بازی می کرد تفاوت زیادی دارد ولی همچنان هر بار که پا به توپ می شد خطرناک عمل می کرد البته ما در دقایقی اجازه خودنمایی به او ندادیم و او را مهار کردیم و ژاوی نتوانست پاس های همیشگی اش را به مهاجمان تیمش بدهد.

هافبک استقلال در خصوص دیدار این تیم برابر پرسپولیس در هفته آینده گفت: پیروزی السد برای ما دیگر تمام شده است و ما باید از فردا به فکر بازی برابر پرسپولیس باشیم زیرا می دانیم مقابل این تیم کار سختی در پیش داریم ولی امیدوارم بتوانیم پیروزی های خود را تداوم ببخشیم.

وی در پایان افزود: امروز هواداران نشان دادند که به تیمشان تعصب دارند و من مطمئنم که روز یکشنبه آینده نیز کنار ما خواهند بود و همانند امروز از ما حمایت خواهند کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      استقلال برد ولی هنوز زیبا بازی نمیکند تبریک بخاطر پیروزی بخاطر مقابل السد ..یک پرسپولیسی.. دیروز استقلالی بودم

    • بدون نام

      شماها کیسه کش ها باید آخر شب پیش پرسپولیس به نتیجه برسین.تو روز کارتون نیست.برین خداروشکر کنین داور دقیقه 86 برای السد پنالتی اعلام نکرد

    • بدون نام

      بازی استقلال و السد گذشت ، علیرغم اینکه مدیران و پیشکسوتان پرسپولیس در استادیوم حضور پیدا کردند تا بحث رنگها کنار بره و بحث ملی مطرح باشه اما متاسفانه شاهد بودیم که بعضی از تماشاگران آبی شعارهای بدی علیه پرسپولیس دادند که خجالت آور بود من به نوبه خودم بعنوان یک استقلالی از همه پرسپولیسیها علی الخصوص آقای دکتر طاهری عذر میخوام

    • هیس

      همینه لنگی هستی برات متاسفم فقط همین
      میخاستی از دکل السد بری بالا نشد

    • بدون نام

      اقای پرسپولیسی عزیز پنالتیو داور رو برزای نگرفت گل سالمم افساید گرفت نمیدونی بدون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج