۴۷۶۲۴۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دست رد مسلمان به حاشیه

محسن مسلمان تبدیل به یکی از ستون‌های پرسپولیس شده؛ آن هم در حالی که تا اوایل فصل گذشته حتی برانکو هم به این بازیکن سابقا پرحاشیه توجهی نداشت و جایی برای او در ترکیب ثابت پرسپولیس قایل نبود.

ایران ورزشی: محسن مسلمان تبدیل به یکی از ستون‌های پرسپولیس شده؛ آن هم در حالی که تا اوایل فصل گذشته حتی برانکو هم به این بازیکن سابقا پرحاشیه توجهی نداشت و جایی برای او در ترکیب ثابت پرسپولیس قایل نبود. حالا اما ماجرای زندگی فوتبالی مسلمان متفاوت شده و او بهترین روزهای فوتبالی‌اش را زیر نظر برانکو می‌گذراند. مسلمان امروز، مثل دیروز پرشور است اما با این تفاوت که حالا حواشی را از خودش دور می‌کند.

نقطه اوج کیفیت ذهنی بالای مسلمان، صحنه‌ای بود که در بازی با تراکتور تا آستانه درگیری با فرزاد حاتمی پیش رفت اما خیلی زود خودش را از مهلکه جدا کرد تا در روز برد شیرین، تلخی بی‌فایده‌ای را نصیب تیم و هواداران و خودش نکند. همان کاری که کامیابی‌نیا هم می‌توانست انجام دهد و از شهرآورد هم محروم نشود اما برای لحظه‌ای کنترل اعصابش را از دست داد و وارد جنگ روانی حاتمی شد. جنگ بی‌فایده‌ای که بازنده‌ای جز کمال و پرسپولیس نداشت. جدای از آمادگی ذهنی، مسلمان بعد از مدت‌ها دوباره در این فصل توانسته حرفه‌ای‌تر به فوتبال نگاه کند. نگاهی که باعث شده در روزی مثل بازی با تراکتور به راحتی احساسات فانتزی بازی و خصلت‌های خلاق هجومی‌اش را کنار بگذارد و تا سر حد جان برای پرس تراکتور و دفاع در میانه زمین دوندگی داشته باشد. مقابل تراکتورسازی بیشتر از آنکه جنگندگی و احساس مسوولیت مسلمان به چشم بیاید، درخشندگی زوج موفق‌اش، سروش به چشم آمد اما نمایش مسلمان رضایت برانکو و خود او را به طور کامل در پی داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج