اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۷۶۰۱۶
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

در جلسه سرخپوشان معترض با باشگاه چه گذشت؟

باشگاه پرسپولیس امروز در اقدامی جالب توجه سعی در تکذیب خبری دارد که به وقوع پیوسته درحالی که تعدادی از بازیکنان سر تمرین به برانکو اعلام کرده اند برای حل مشکلات مالی خود نمی‌خواهند تمرین کنند.

خبرگزاری فارس: تعدادی از بازیکنان اصلی پرسپولیس به دلیل قول‌هایی که از سوی مسئولان باشگاه مبنی بر دریافت پول در این چند وقت گرفته بودند اما عملی نشده بود امروز با وجود حضور در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر به تمرین نشدند و برای ابراز اعتراض خود به سمت ساختمان باشگاه پرسپولیس آمدند تا با مسئولان این باشگاه دیدار کرده و گلایه‌های خود را عنوان کنند.

این در حالی است که برخی مسئولان باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجولانه سعی در تکذیب این اتفاق داشتند تا عنوان کنند بازیکنان امروز تمرین کرده‌اند و تمرین نکردن آنها در آستانه دربی ۸۴ کذب است اما قطعا خود این مسئولان بهتر از هر کسی واقعیت ماجرا را می‌دانند که متاسفانه قصد دارند با شایعه ساز خواندن رسانه‌ها این مسائل را کتمان کنند.

امروز سیدجلال حسینی، محسن مسلمان،‌ وحید امیری، حسین ماهینی، مهدی طارمی، سروش رفیعی، کمال کامیابی‌نیا، رامین رضائیان و فرشاد احمدزاده پیش از آغاز تمرین به دیدار برانکو رفتند تا گلایه‌های خود بابت این بدقولی‌ها را به گوش سرمربی تیم برسانند. برانکو هم به بازیکنان اجازه داد که به باشگاه بروند تا این مشکلات را شخصا به گوش مدیران باشگاه برسانند و به همین دلیل عده‌ای از سرخپوشان به جای تمرین کردن راهی ساختمان خیابان پانزدهم میدان پیروزان شدند.

بازیکنان در این جلسه که با ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس ترتیب داده شده بود گلایه‌های خود را مطرح کردند. بازیکنان عنوان داشتند که حتی با کسب نتایج خوب مقابل حریفان مسئولان باشگاه هیچ قول پاداشی به آنها نمی‌دهند و این در حالی است که پرسپولیس این روزها با اقتدار و با تفکرات برانکو در صدر جدول لیگ برتر است.

پاسخ مسئولان باشگاه به این ابراز گلایه این بود که اسپانسر اگر به ما پول بدهد ما به شما پول خواهیم داد. حتی در این جلسه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس به بازیکنان گفت که فردا ۱۵ درصد از قراردادتان به حساب شما واریز خواهد شد که این مسئله با مخالفت بازیکنان معترض روبرو شد. آنها می‌گفتند که باید ۳۰ درصد به حساب‌شان پول واریز شود که ترکاشوند به آنها پاسخ داد فردا به حساب باشگاه پول می‌آید. شما همین ۱۵ درصد را بگیرید چرا که اگر این پول را نگیرید به دلایل مختلف این پول از حساب باشگاه برداشته خواهد شد و در این صورت همین ۱۵ درصد هم به شما تعلق نخواهد گرفت.

در این بین بازیکنان معتقد بودند که آنها علاوه بر فوتبال بازی کردن و کسب نتایج خوب تبدیل به تابلوهای تبلیغاتی برای اسپانسر هم شده‌اند و آن را تبلیغ می‌کنند. پس چه زمانی قرار است به بازیکنان پول بدهند؟ ترکاشوند به آنها گفت که شما باید نتایج خوبی بگیرید تا هواداران عدد ۶ را به سامانه هواداری بفرستند که ما پول بگیریم که این موضوع اعتراض بازیکنان را در پی داشت. آنها گفتند ما زن و بچه داریم و آمدیم کسی عدد ۶ را به سامانه هواداری نفرستاد تکلیف ما و زن و بچه‌مان چه می‌شود؟ شاید هواداران نخواستند این عدد را به سامانه هواداری بفرستند. آنوقت تکلیف ما چیست؟ ما که نباید امیدمان به این سامانه هواداری باشد.

بازیکنان معترض پرسپولیس در این جلسه عنوان کردند چطور می‌شود اسپانسر ما با استقلال و تراکتورسازی یکی است اما بازیکنان تراکتورسازی و استقلال ۵۵ درصد پول گرفتند و ما باید ۴۰ درصد بگیریم؟ این سؤال بازیکنان پرسپولیس را مسئولان اینگونه پاسخ دادند که شاید آنها از راه‌های دیگر درآمدزایی می‌کنند.

در پایان این جلسه که نزدیک به یک ساعت به طول انجامید از سوی معاون اقتصادی باشگاه و فردی که به عنوان روابط عمومی در این باشگاه کار می‌کند از بازیکنان معترض در این جلسه خواسته شد تا در زمان خروج از باشگاه و در مواجهه با خبرنگارانی که برای پوشش خبری این اتفاق در محل حاضر شده بودند بگویند که آنها نه تنها امروز تمرین کرده بلکه عنوان کنند که برای مسائل مالی به باشگاه نیامده‌اند! این در حالی است که قطعا تمامی بازیکنان حاضر در تمرین امروز می‌توانند نسبت به این موضوع شهادت دهند مگر اینکه با تهدید باشگاه یا فشاری که به بازیکنان وارد می‌شود بخواهند واقعیت را کتمان کنند.

اقدام جالب توجه مسئولان باشگاه در رویارویی با خبرنگاران امروز از نکات جالب بود. آنها خبرنگاران و عکاسانی که برای پوشش این اتفاق به محل باشگاه پرسپولیس رفته بودند را به جرم افشای حقیقت از لابی باشگاه بیرون کرده تا خبرنگاران در سرما منتظر پوشش این اتفاق باشند.

شرایط باشگاه پرسپولیس به گونه‌ای است که این تیم دچار مشکلات ریز و درشت گوناگون در زمینه داخلی است اما به دلیل کسب نتایج مطلوب که با زحمات برانکو و بازیکنان به دست آمده این حاشیه‌ها رسانه‌ای نمی‌شود. این در حالی است که سرپرست این باشگاه که بازنشسته است حتی حق امضا ندارد و این موضوع باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی برای برانکو و بازیکنانش شده است. برانکو در تلاش است تا آخرین متد تمرینی را برای شاگردانش در نظر بگیرد تا دل هواداران این تیم با کسب نتایج خوب شاد شود اما مسئولان باشگاه پرسپولیس که این روزها پشت برانکو و نتایج مثبت پرسپولیس پنهان شده‌اند گویا فراموش کرده‌اند در فصل گذشته بارها قصد برکناری برانکو را داشته‌اند اما با فشار رسانه‌ها و برخی پیشکسوتان موفق به انجام این کار نشدند.

عدم پرداخت پول فقط به بازیکنان خلاصه نمی شود و خود برانکو هم از جمله افرادی است که مطالباتش به تعویق افتاده است اما او همیشه این گونه مسائل را مدیریت کرده و باتوجه به اینکه فصل گذشته در یک قدمی قهرمانی جام را از دست داد برای جبران این موضوع فعلا سکوت پیشه کرده و صحبتی از پرداخت نشدن به موقع حقوق خود نمی کند.

با توجه به عقبه ای که از مدیران پرسپولیس وجود داشت مشخص بود که انتشار این خبر در خبرگزاری فارس منجر به این می شود که این دوستان به دنبال تکذیب باشند و همان طور هم که پیش بینی می شد این اتفاق افتاد اما واقعیت چیز دیگری است و نتایج پرسپولیس با برانکو باعث شده تا همه چیز پشت این مرد کروات پنهان باقی بماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      جالبه ک شما از جز ب جز صحبت های این جلسه خبر دارید در حالی ک تو جلسه نبودید!!!!!!

    • بدون نام

      خیلی دقیق توضيح دادی انگار در جلسه خودت بودی
      احتمالا یکی از طلبکارها نبودی خودت یا اینکه سناریو داستان را خودت ننوشتی ؟
      مارو مسخره مردی با این داستان تخیلی

    • بدون نام

      خجالت بکشید دست از این کارها برداربد.چرا تنها باشگاهی که هیچ گونه هواشی ندارد میخاهید وارد حاشیه وبحران کنید.واقعا برای شما خبرنگاران بیکار والاف متاسفم.

    • بدون نام

      حالا اونقدر سیخونک به باشگاه و بازیکنا بزنید که پرسپولیس هم بریزه بهم آخه چرا تواین موقعیت حساس باشگاه اینقدر انگولک میکنید که تیم بی روحیه بشه نبود پرسپولیس و استقلال یا ضعف این دوتیم ضررش به شما ارباب جراید هم میرسه به بازیکنای عزیز و فهیم تیم هم یادآوری میکنم مطمین باشید که به پولتون که حقتونه میرسید کاری نکنید که مثل دوسال پیش بشه که تیم درآستانه قهرمان شدن تضعیف روحیه شد و به قهرمانی که حقش بود نرسید

    • sadegh KARIMI

      خیلی باحالی می نویسی پرسپولیسیا اعتصاب کردن بعد توضیح یه جور دیگه میدی ( امروز سیدجلال حسینی، محسن مسلمان،‌ وحید امیری، حسین ماهینی، مهدی طارمی، سروش رفیعی، کمال کامیابی‌نیا، رامین رضائیان و فرشاد احمدزاده پیش از آغاز تمرین به دیدار برانکو رفتند تا گلایه‌های خود بابت این بدقولی‌ها را به گوش سرمربی تیم برسانند. برانکو هم به بازیکنان اجازه داد که به باشگاه بروند تا این مشکلات را شخصا به گوش مدیران باشگاه برسانند و به همین دلیل عده‌ای از سرخپوشان به جای تمرین کردن راهی ساختمان خیابان پانزدهم میدان پیروزان شدند.) این چطوری معنی اعتصاب میده بعدشم کی پارسال میخواستن برانکو رو برکنار کنن از اول فصل هم طرفدارای پرسپولیس و هم مدیریت پشت برانکو بودن وقتی هم تو نود نظرسنجی گذاشتن که پرسپولیس با برانکو نتیجه میگیره یا نه برانکو بیشترین رای رو آورد چرا چون پرسپولیس عالی بازی میکرد ولی اشتباهات داوری و بدشانسی گریبان گیرش شده بود پس لطفا دست بردارید از اراجیف گفتن البته بعید میدونم نظر منو منتشر کنید

    • بدون نام

      این خبرگزاری حتما آبیه و .میسوزه

    • سبحان

      بسوزجانم،ماقهرمانیم....قصه هزارویک شب تعریف میکنی...آنهاگفتندشایدهواداران اس ام اس ندادن!!!!...خخخ..جمعش کن عامو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج