adexo3
۴۷۶۷۲۱
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

الله وردی: منصوریان روش برانکو را ادامه داد

الله وردی اعتقاد دارد استقلال مثل پرسپولیس دچار تحول شده و در این تیم یک اتفاق خوبی رخ داده که این تیم را در حال پیشرفت قرار داده و با این طی طریق تصور می کنم استقلال تیم دوم لیگ شود .

ورزش سه: الله وردی اعتقاد دارد استقلال مثل پرسپولیس دچار تحول شده و در این تیم یک اتفاق خوبی رخ داده که این تیم را در حال پیشرفت قرار داده و با این طی طریق تصور می کنم استقلال تیم دوم لیگ شود .

الله وردی می گوید استقلال مدتی است خوب بازی می کند و یک اتفاق بد یعنی ناتوانی قانونی آنها در جذب ستارگان مثل آندرانیک تیموریان و چپاروف باعث شد تا منصوریان از جوانان بهتر بهره ببرد واین اتفاق برای استقلال خوب بود ،فوتبال متعلق به جوانها است به خصوص جوانانی که نه برای نمایش خودشان بلکه برای تیم استقلال تلاش کرده وبه میدان میروند .

الله وردی که در هر ۲ تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس بازی کرده می گوید :وقتی هم پرسپولیس خوب است و هم استقلال ،فوتبال کشور باید خوشحال باشد که هم بازیهای جذاب تر دارد و هم تماشاگران ۲ تیم از خوب بودن ۲ تیم و إیجاد یک رقابت بزرگ لذت می برند .

او که برانکو را بهترین مربی لیگ در سالیان اخیر می داند اعلام می کند که منصوریان روش برانکو را ادامه می دهد و هنر تیم داری را در نیم فصل اول به خوبی یاد گرفته است .بازیکنان جوانی که منصوریان به تازگی به آنها بازی داده اند ،هدیه های او به آینده فوتبال ایران هستند .
الله وردی بحث را به دربی کشانده و می گوید: به نظرم با وجود خوب بازی کردن استقلال در هفته های اخیر ،پرسپولیس دربی را می برد .پرسپولیس اگر در این بازی کمال کامیابی نیا را هم نداشته باشد ،اندیشه های برانکو را دارد و هوش برانکو جانشین غیبت کمال کامیابی نیا خواهد شد ،به نظر من پرسپولیس یکی، دو سال اخیر و استقلال چند هفته اخیر در فوتبال ما ایجاد رنسانس کرده اند و قدرت و اعتبار و رقابت را به لیگ برگردانده اند. من تصور دارم که استقلال بعد از پرسپولیس با پشت سرگذاشتن تراکتور دوم می شود البته اگر کارش را با همین روند ادامه دهد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابی

      منصوریان یه مربی حرفه ای است هیچ وقت منصوریان رو بامربی زقارت پرسپولیس مقایسه نکن

    • بدون نام

      واقعا آقای آبی نظر احمقانه ای دادی منصوریان دیپلمش رو نشون بده بعد حرف بزن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج