adexo3
۴۷۶۷۲۶
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

کرمانی مقدم: غیبت کمال دردسرساز است

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد اگر بازیکنان این تیم دچار غرور نشوند و بازی همیشگی خود را در دستور کارشان قرار دهند می توانند استقلال را شکست دهند.

خبرگزاری مهر: مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد اگر بازیکنان این تیم دچار غرور نشوند و بازی همیشگی خود را در دستور کارشان قرار دهند می توانند استقلال را شکست دهند.

مرتضی کرمانی مقدم در رابطه با دیدار پرسپولیس برابر تراکتور در هفته بیستم لیگ برتر گفت: پرسپولیس با این پیروزی گام بزرگی برای قهرمانی برداشت و این تیم با این اختلاف امتیاز می تواند چند بازی مانده به پایان فصل قهرمان شود.

مهاجم پیشین پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران افزود: تراکتور درست است که مثل همیشه نبود اما پرسپولیس توانست بازی خوبی را ارائه دهد و گل دقیقهدوم هم برای این تیم مفید بود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در رابطه با دربی هشتاد و چهارم تصریح کرد: به هر حال شرایط دربی با سایر مسابقات فرق می کند و نباید این فکر را کرد که چون استقلال در جدول جایگاهش پایین تر است تیم ضعیف تری است.

وی خاطرنشان کرد: استقلال در چند بازی گذشته اش در لیگ پیروزی های خوبی به دست آورد و با پیروزی برابر السد از روحیه بالایی برخوردار شد اما بازیکنان پرسپولیس نباید دچار غرور کاذب شوند. اگر این موضوع پیش نیاید، پرسپولیس در دربی پیروز خواهد شد.

کرمانی مقدم در پایان در مورد غیبت کامیابی نیا تصریح کرد: پرسپولیس یکی از بهترین بازیکنانش را از دست داد و ممکن است در دربی به خاطر غیبت او به مشکل بخورد اما بازیکنان خیلی خوبی دارد که می توانند جایگزین کمال شود. ماهینی خصوصیات بازی در پست هافبک دفاعی را دارد و می تواند به خوبی از عهده این کار بر بیاید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • روح ک ش

      بگین جمالشون بیاد

    • بدون نام

      بدون کمال ۴ تا زدیم نگران نباش شب راحت بخواب پرسپولیس زلزله بیدار است

    • بدون نام

      از حالا بهانه ها شروع شد!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج