اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۷۶۹۰۴
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

بردی که نباید منصوریان را غافل کند

تیم فوتبال استقلال با شکست السد قطر به مرحله گروهی لیگ‌ قهرمانان آسیا صعود کرد.

روزنامه شرق: تیم فوتبال استقلال با شکست السد قطر به مرحله گروهی لیگ‌ قهرمانان آسیا صعود کرد. آبی‌پوشان پایتخت در شرایطی با پیروزی از زمین مسابقه خارج شدند که بسیاری از کارشناسان فوتبال شانس زیادی برای این تیم قائل نبودند اما برخلاف انتظارات، جوانان استقلال با کمترین تجربه در کنار بازیکنان باتجربه از جمله خسرو حیدری و مهدی رحتمی شرایط را به گونه‌ای دیگر رقم زدند و السد را با ژاوی ‌گران‌قیمت از دور مسابقات کنار زدند. در موفقیت استقلال در این بازی بازیکنان نقش مهمی داشتند که در ابتدا باید عملکرد امید نورافکن را تحسین کرد.
بازیکنی که در چند هفته اخیر توانسته اعتماد منصوریان را به دست بياورد و با بازی‌های قابل‌قبولش در کنار امید ابراهیمی، خط میانی استقلال را تقویت کند و جای خالی بازیکنانی را که به دلیل محرومیت این تیم از سوی فیفا نتوانستند وارد استقلال شوند، به خوبی پر کند. اینکه منصوریان به جوانان اعتماد می‌کند تحسین‌برانگیز است اما در چنین بازی بزرگی که در صورت شکست ممکن بود عواقب جبران‌ناپذیری به‌دنبال داشته باشد، بهره‌مندی از باتجربه‌ها باید در دستور کار این مربی جوان قرار می‌گرفت. در دقیقه ٣٠ بازی وریا غفوری به دلیل مصدومیت از بازی خارج و خسرو حیدری وارد زمین شد. با ورود این هافبک باتجربه سمت راست استقلال تقویت شد، به‌گونه‌ای که دفاع چپ تیم حریف غافلگیر شد. قبل از ورود خسرو به زمین، بیشترین حرکات آبی‌پوشان از سمت چپ رقم می‌خورد اما با ورود این بازیکن شرایط کاملا تغییر کرد.
ارسال توپ از جناحین، خطر را برای دروازه‌بان و مدافعان السد دوچندان کرد و با پاس‌های دقیقش به علی قربانی و کاوه رضایی نشان داد دود همچنان از کنده بلند می‌شود. اینکه چرا در چند هفته اخیر لیگ خسرو حیدری را از ابتدا روی نیمکت می‌بینیم، جای سؤال دارد اما بازی این بازیکن برابر نماینده قطر نشان از این داشت که او همچنان می‌تواند تأثیر‌گذار باشد. نکته دیگری که می‌توان از عملکرد بازیکنان استقلال در این بازی مهم سخن بر زبان آورد این است که بازیکنان خط حمله این تیم همچنان نتوانسته‌اند هماهنگی لازم را با وجود گذشت چندین هفته به دست آورند. استقلال در ادامه بازی‌های خود در لیگ برتر و آسیا دیدارهای حساس‌تری پیش‌رو خواهد داشت. برای اینکه همچنان در کورس قهرمانی لیگ برتر باقی بماند و همچنین در مرحله گروهی لیگ‌ قهرمانان آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد، باید در خط حمله به دنبال راهکاری باشد.
منصوریان در طول فصل تاکتیک‌های مختلفی برای موتورهای گل‌زنی این تیم به کار گرفته اما در بعضی از مسابقات با مشکلاتی مواجه می‌شود. خطا و آزمایش‌هایی که در طول تمرینات به مربی استقلال کمک می‌کند ترکیب مورد انتظار را برای مسابقات آماده کند. با تمام این مسائل برد آبی‌های پایتخت مقابل تیمی که قطری‌ها برای یک بازیکنش به اندازه بودجه کل استقلال هزینه کردند، نباید تحت‌تأثیر نقطه‌ ضعف‌هایی که به مرور قابل اصلاح است، قرار بگیرد. این پیروزی این انتظار را برای هواداران استقلال و پرسپولیس به وجود آورده است که شاهد یک داربی هیجان‌انگیز باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ساناز

      مهدی رحتمی دیگه کیه آقایی خودساخته

    • بدون نام

      استقلال تیم برتر میدان نبود ، الحمدلله که برنده از زمین اومدیم بیرون ، بازی با پرسپولیس خطرناک تره باید مراقب بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج