adexo3
۴۷۶۹۲۹
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

استقلال را با همین جوان‌ها در شهرآورد ببینید

آنچه جایگاه منصوریان را روی نیمکت استقلال محکم‌تر خواهد کرد، برتری در شهرآورد ۸۴ است. دیداری که نتیجه‌اش از بازی با السد هم مهم‌تر است.

ایران ورزشی: آنچه جایگاه منصوریان را روی نیمکت استقلال محکم‌تر خواهد کرد، برتری در شهرآورد ۸۴ است. دیداری که نتیجه‌اش از بازی با السد هم مهم‌تر است. منصوریان در آستانه این بازی مهم همچون بازی قبل با السد همچنان چشم دوخته است به جوان‌ها. به بازیکنانی که شاید اگر ابتدای فصل می‌خواستی به تعداد بازی‌های‌شان در این تیم فکر کنی، عدد قابل توجهی را نمی‌یافتی. آنها اما اکنون بدل شده‌اند به مردان کلیدی و تاثیرگذار این باشگاه. مردانی که حالا همه توجه سرمربی استقلال را هم به سوی خود جلب کرده‌اند. پرسش بزرگی که در آستانه این بازی ذهن را در بر گرفته این است که آیا استقلال با این بازیکنان نو رسیده از سد سرخ‌ها هم خواهد گذشت؟
منصوریان پاسخ روشنی به این سوال نمی‌دهد اما چنان از جوان‌هایش تعریف می‌کند که یقینا برای گذر از این بازی نیز به مساعی آنها چشم دوخته است. منصوریان بازی با این بازیکنان را در ادامه راه پر پیچ و خم تیمش در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا اجتناب ناپذیر می‌داند. او می‌گوید: «ما دیگر تکلیف مان روشن شده است. چاره‌ای نداریم جز اینکه میدان را برای جوان‌های‌مان باز بگذاریم. ما مجبوریم با آنها پیش برویم. جوان‌هایی که تا به امروز نقش خود را در استقلال خوب بازی کرده‌اند و من امیدوارم که در ادامه مسیر هم همینطور باشند. بعد از اتفاقاتی که در نقل و انتقالات نیم فصل رخ داد دیگر راهی پیش روی ما نیست و باید با این جوان‌ها ادامه بدهیم. ما با همین جوان‌ها در شهرآورد حاضر می‌شویم و امیدوارم که یک روز خوب دیگر برای هواداران استقلال رقم بخورد.»

منصوریان اعتقاد دارد که بازیکنان تیمش نباید دیگر به بازی با السد فکر کنند. او می‌گوید: «بازی با السد تمام شد و من از بازیکنانم خواسته‌ام برد مقابل السد را فراموش کنند. ما دیگر نباید به آن بازی فکرکنیم. آن بازی به تاریخ پیوست. در استقلال قاعده این است که وقتی بازی بزرگی را می‌بری زود آن را فراموش کنی چون چالش‌ها در استقلال بسیار است و هر روز اتفاق تازه‌ای رخ می‌دهد و ما باید از لحاظ ذهنی خودمان را آماده موانع و مشکلات کنیم. بازی با پرسپولیس ۳ امتیاز دارد اما همه می‌دانند که این بازی اهمیت‌های دیگری هم دارد. ما هم دوست داریم هواداران‌مان را راضی و خوشحال به خانه بفرستیم اما برای رسیدن به این هدف باید تمرکز کافی داشته باشیم. صادقانه بگویم که شادی ما برای برد مقابل السد باید خیلی زود تمام شود.»

استقلال در بازی با السد وریا غفوری را به دلیل مصدومیت از دست داد. بازیکنی که اگر می‌توانست مقابل پرسپولیس بازی کند، قطعا خیال منصوریان در جناح راست راحت‌تر بود. وریا که تازه از مصدومیت رها شده بود حالا باید تماشاگر شهرآورد باشد.

منصوریان درباره مصدومیت وریا هم حرف‌هایی زده است: «این بازی برای من یک نقطه تاریک داشت و آن مصدومیت وریا غفوری بود. حیف شد که او را از دست دادیم. وریا تازه آماده شده بود و می‌توانست در بازی با پرسپولیس به ما کمک کند. متاسفانه او را نداریم و من فقط می‌توانم آرزوکنم که این بازیکن زودتر به شرایط مسابقه بازگردد و آماده شود.»

به احتمال زیاد در غیاب وریا بار دیگر خسرو حیدری در پست دفاع راست قرار خواهد گرفت. بازیکنی که در بازی با السد نیمکت‌نشین بود اما به سبب مصدومیت وریا وارد میدان شد و عملکرد درخشانی را هم از خود بر جا گذاشت. احتمالا اگر خسرو در دفاع راست بازی کند یکی از میان برزای، محسن کریمی و حتی جابر انصاری در پست گوش یا هافبک راست قرار می‌گیرد. البته اگر مگویان به این بازی می‌رسید بدون شک منصوریان این بازیکن را در پست دفاع راست قرار می‌داد تا خسرو یک خط جلوتر بازی کند. در نتیجه آبی‌ها در فاز هجومی سریع‌تر می‌شدند. با این وجود می‌شود از جابر انصاری هم برای بازی در آن پست بهره گرفت. بازیکنی که سال گذشته رفت و برگشت دروازه سرخ‌ها را باز کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باجوون هاش سوراخ میشه باپیراش کیسه به امید6 6 6 6تای

    • بدون نام

      انشاءالله با همین جوونها همه بازیهای پیش رو را میبریم.

    • بدون نام

      با یازده کماندو منتظر یازده سرباز استقلال هستیم

    • آرش

      خواب دیدی خیر باشه لنگی! سوراخین

    • نیما

      پرس پولیس سوراخ

    • بدون نام

      این غرور نابود کننده است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج