۴۷۸۳۲۶
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

یرکوویچ: قلب من آبی است

مهاجم سیاه جامگان گفت: هر روز پیام های محبت آمیز استقلالی ها را دریافت می کنم.

کاپ: گوران یرکوویچ، مهاجم جدید سیاه جامگان درباره آخرین وضعیتش در سیاه جامگان و گلزنی اش در اولین مسابقه اظهار داشت: بعد از مسافت زیادی که طی کردم سپس با برف سنگین مشهد رو برو شدم سخت بود که سریع خودم را تطبیق بدهم. به خاطر همین آقای عزیزی من را ابتدا روی نیمکت نشاند. بعد از اینکه وارد زمین شدم سعی کردم به تیم کمک کنم و گل بزنم . خوشبختانه این اتفاق رخ داد و من گل زدم. خیلی خوشحال بودم که به تیم کمک کردم که یک امتیاز بگیرد ولی عصبانی هستم که چرا گل دوم و پیروزی بخش را نزدیم.

وی درباره شانس سیاه جامگان برای بقا در لیگ برتر خاطرنشان کرد: ماندن در لیگ برتر برای ما کار ساده ای نیست. اما اگر مطمئن نبودم که این تیم در لیگ می ماند اصلا قرارداد نمی بستم. ما بازیکنان خوب و مربی خوبی برای بقا در لیگ برتر داریم. اگر مصدومان زیادی نداشته باشیم و از ما حمایت همه جانبه شود مطمئن باشید در لیگ می مانیم. هنوز 9 بازی باقیمانده است و ما برای هر مسابقه تا آخرین لحظه می جنگیم.

مهاجم اسبق استقلال درباره دربی هشتاد و چهار گفت: به عنوان هوادار سرسخت استقلال خیلی خوب می دانم که دربی چه زمانی است. دربی مهمترین بازی ایران است. طرفداران هر دو تیم برای تشویق تیم محبوبشان به ورزشگاه می ایند. پرسپولیس با فاصله در صدر جدول رده بندی است و هفته پیش هم موفق شدند تراکتور را شکست دهند. استقلال هم توانست با شکست السد به مرحله گروهی لیگ قهرمانان برسد و هر دو تیم وضعیت خوبی دارند. پس باید منتظر ازی دیدنی باشیم.

وی درباری پیش بینی اش از دربی پیش رو گفت: پرسپولیس بیشتر از استقلال استراحت کرده است. آبی پوشان مقابل السد 120 دقیقه سخت را داشتند و کمی خسته هستند اما دربی همه خستگی ها را از یاد می برد و بازیکنان با 200 درصد توانایی به مسابقه می پردازند. من فکر می کنم استقلال با یک گل به برتری برسد.

مهاجم سیاه جامگان درباره اشنایی اش با بازیکنان استقلال بیان داشت: مهدی رحمتی و خسرو حیدری دو بازیکنی هستند که با آنها بازی کردم اما بقیه نفرات جدید این تیم را نمی شناسم.

یرکوویچ در پایان گفت: هواداران استقلال را فراموش نمی کنم. آنها باور نکردنی هستند. هر روز پیام های عاشقانه و محبت آمیزشان را دریافت می کنم. باید از آنها تشکر کنم که اینقدر خوب هستند. قلب من همیشه آبی خواهد بود و هیچ گاه رنگ قرمز برایم جذابیتی نداشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      استقلال برنده هست

    • محمد

      کیسه کش از نوع ایرانی و خارجی برای ما یکی است،رنگ قرمز رنگ پرچم مملکت اسلامی منه پس دوست داشتن یا نداشتن تو کیسه کش پشیزی اهمیت نداره.از مشهديهای محترم میخام این بنده خدا را به یکی از امام زاده های محترم ببندن شاید آدم بشه.
      عزت و سربلندی برای تمام مسلمانان.یاهو

    • بدون نام

      مورچه خودش چیه که کله پاچه داشته باشد.ما خیلی خوشحالیم که تو طرفدار ارتش سرخ نیستی.میخای با این حرفهات خودتو معروف کنی .همان بهتر که طرفدار کییه کشها هستی چون لبافت همان است تازه به دوران رسیده.

    • بدون نام

      آفرین به آقای یرکوویچ همیشه داخل قلب استقلالیها جا داری؛این مکتب لنگ بی افتخار هست که به عقاید و علایق دیگران بی احترامی میکنند؛ تاثیرات عقده ای شدن یکیش بی احترامی به دیگران هست

    • بدون نام

      چرا انقدر ناراحت میشید اونم ی طرفدار دواتیشه میلیونی استقلال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج