adexo3
۴۷۸۹۵۸
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

سجده منصوریان مقابل هواداران استقلال

سرمربی استقلال در پایان دیدار تیمش مقابل پرسپولیس به سمت هواداران استقلال رفت و مقابل آنها سجده کرد.

خبرگزاری تسنیم: علیرضا منصوریان بعد از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس به شدت ابراز خوشحالی کرد و همراه با بازیکنان تیمش به سمت هواداران رفت. او پرچم استقلال را بر زمین پهن کرد و مقابل هواداران تیمش با بوسه روی پرچم آبی سجده کرد.

* سیدمهدی رحمتی به عنوان کاپیتان استقلال بازیکنان را به سمت هواداران راهنمایی می‌کرد و با حرکات عجیب و غریبی به خوشحالی پرداخت.

* محسن مسلمان که در طول بازی بارها با بازیکنان استقلال مشاجره لفظی داشت در پایان مسابقه نیز قصد داشت به سمت استقلالی‌ها که مشغول خوشحالی بودند برود، اما مهدی طارمی با اصرار مانع این امر شد.

* اتفاقات حاشیه‌ای که در اواخر بازی در زمین مسابقه رخ داد باعث شد بعد از به صدا درآمدن سوت داور مسابقه یگان ویژه دور تا دور زمین را در محاصره خود قرار داد تا مانع هرگونه درگیری احتمالی شود.

* برانکو ایوانکوویچ با وجود ناراحتی شدید بابت شکست تیمش سمت هواداران پرسپولیس رفته و برای آنها دست تکان داد. این در حالی بود که حسین ماهینی و مهدی طارمی به همراه تعدادی از بازیکنان ذخیره برانکو را همراهی کرده و به سمت هواداران رفتند. این دو بازیکن بوشهری از هواداران تیم‌شان می‌خواستند مثل بازی‌های قبل خوشحالی به سبک تماشاگران ایسلندی را تکرار کنند که فقط تعداد معدودی از هواداران این کار را کردند.

* برخی هواداران پرسپولیس وقتی مقابل دوربین‌های تلویزیونی قرار گرفتند، دلیل شکست‌شان را ترکیب اشتباه برانکو و قرار دادن فرشاد احمدزاده در دفاع چپ دانستند.

* علیرضا منصوریان بعد از اینکه خوشحالی‌اش را با هواداران استقلال تقسیم کرد به سوی هواداران پرسپولیس رفته و برای آنها دست تکان داد. برخی پرسپولیسی‌ها برای او دست تکان دادند، اما عده‌ای هم شعارهای تندی علیه او سر دادند.

* سیدجلال حسینی در پایان بازی همچنان قصد داشت با مهدی رحمتی درگیر شود، اما بازیکنان پرسپولیس او را سریع راهی رختکن کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      تیم بزرگ مربی بزرگ میخواهد؛برای علی منصور استقلال زود بود.

    • بدون نام

      بلند شو مرد واسه افتخار برای استقلال باید خیلی کارارو کنی

    • بدون نام

      بایدم سجده شکر بزنی،چون شانس مثل همیشه پشتت در اومد بدبخت فلک زده،حیف استقلال که چنین فردی مربیشه

    • علی

      کیسه ها مطمئن باشید اگر پرسپولیس بعد از گل اول که زد مثل مربی شما سیستم اتوبوسی بازی میکرد الان ما با اختلاف گل ۳-۴ تا برده بودیم.منتها مربی و بازیکنای ما فقط حمله میکنن.برانکو باید از اول هم میدونست اتوبوسشتقلال فقط دفاع بعد ضد حمله پس وقتی بازیکناش گل اول رو زدن نباید میزاشت دفاع رو خالی کنن

    • بدون نام

      خخخخ بعد میگما 4تا بازی 12تا گل اونم یه تیم جوان و با این همه محرومیت و مصدومیت و حاشیه از طرف فدراسیون با روزنامه ها با گزارشگرها کم نیستااااااا

    • بدون نام

      استقلال تیممه دوسش دارم خیلی زیادقهرمانی بهش میاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج