اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۸۰۴۷۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

روشنایی: بازیکن ما گرمکن ندارد که بپوشد!

سرپرست تیم استقلال خوزستان گفت: بازیکن ما گرمکن ندارد که بپوشد و با این وضعیت چطور باید به عمان برویم تا در آسیا حاضر شویم؟

خبرگزاری فارس: بهمن روشنایی، سرپرست تیم استقلال خوزستان در مورد دیدار مقابل پیکان گفت: بازی امروز بازی درگیرانه‌ای بود اما نمی‌خواهم در مورد آن صحبت کنم. ما مشکلات زیادی داریم که باید به آن رسیدگی شود. مشکلات ما از نیم‌فصل دوم فصل گذشته شروع شده است. ما یک سفر نمی‌توانیم برویم و در این شرایط برای چه باید باشگاه‌داری کنیم. ما حتی به تاج هم در این مورد نامه زدیم. تیم ما زیر پوشش چه ارگانی است؟ هزینه سفر را من می‌دهم. هزینه فلان موضوع را یک نفر دیگر می‌دهد و همینطور این مشکل ادامه دارد. ما مخارجی نداریم. از فصل گذشته ۳۰ درصد به بازیکنان‌مان بدهکار هستیم و چندی پیش یک مقدار به آنها پول دادیم. اما تیم‌های دیگر با ۵۰ میلیارد تومان بسته شده‌اند و می‌گویند به ما ۲۰ درصد پول داده‌اند. خب این ۲۰درصد آنها ۱۵ میلیارد تومان می‌شود اما کل تیم ما با ۸ میلیارد تومان بسته شده است.

سرپرست تیم استقلال خوزستان تصریح کرد: در این شرایط به جای اینکه به هتل المپیک برویم و آنجا اردو بزنیم به مجموعه عصر انقلاب رفتیم که بازیکنان از سرما یخ می‌زنند. مگر می‌شود اینطور کار کرد؟

روشنایی در مورد احتمال عدم سفر استقلال خوزستان جهت شرکت در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: ما دوست داریم به آسیا برویم. من هم دوست دارم این اتفاق بیفتد اما مشکلات مالی داریم و باید چه کنیم؟ البته من کاره‌ای نیستم که بگویم به سفر می‌رویم یا نه اما مشکلات مالی داریم و این میان چه کسی باید به داد ما برسد؟

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه نامه‌‌نگاری‌هایی با مهدی تاج انجام دادیم و او هم به وزیر اقتصاد و رئیس بانک ملی نامه زده است اما مگر آنها نمی‌دانستند ما مشکلات مالی داریم؟ ما باید 2 روز دیگر به عمان برویم اما با چه پول و امکاناتی؟ بازیکن ما گرمکن ندارد که بپوشد.

روشنایی در مورد آخرین وضعیت دانیال ماهینی که مصدوم شده بود، افزود: بازیکن حریف با آرنج به صورت ماهینی کوبید و حالا باید از اینجا به بیمارستان برویم تا پیگیر وضعیت او شویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج