adexo3
۴۸۳۵۲۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کربکندی: جوانان ذوب‌آهن در آسیا ناشناخته‌اند

سرمربی اسبق ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازیکنان جوان ذوب‌آهن برای حریفان آسیایی ناشناخته هستند و این می‌تواند نقطه قوت باشد.

خبرگزاری فارس: سرمربی اسبق ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازیکنان جوان ذوب‌آهن برای حریفان آسیایی ناشناخته هستند و این می‌تواند نقطه قوت باشد.

رسول کربکندی در مورد حضور تیم ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا و دیدار با العین امارات گفت: ذوب‌آهن تغییراتی در کادر فنی‌اش ایجاد کرد و بعد از جدایی گل‌محمدی برخی تصور کردند این تیم با مشکل مواجه می‌شود،‌ اما مسیر همواری را با نتایج خوب پشت سر گذاشت و تا رده سوم جدول صعود کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر هم سه شکست پی در پی در لیگ داشته، با این حال این تیم همچنان مثل گذشته روان و زیبا فوتبال بازی می‌کند، اما انتظار سه باخت متوالی و به خصوص شکست سنگین مقابل تراکتورسازی را کسی نداشت. با این حال باید قبول کرد که تیم جوان گاهی دچار افت می‌شود. ذوب‌آهن تیمی دونده و جنگنده است، شاید تنها نقطه ضعف‌اش این است که نیمکت‌نشینان قدرتمندی ندارد و در خط دفاع هم فاقد بازیکن باتجربه است که گاهی مرتکب اشتباه می‌شوند. در این ۳-۲ بازی اخیر این اشتباهان بیشتر به چشم آمده است.

سرمربی اسبق ذوب‌آهن با اشاره به حضور این تیم در آسیا گفت: اکنون ذوب‌آهن باید در دو جبهه بجنگد و با کمبود بازیکن مواجه می‌شود. العین تیم بسیار خوبی است، ذوب‌آهن قرعه سختی در لیگ قهرمانان دارد. مجتبی حسینی مربی جوانی است که اگر او و شاگردانش تمرکز‌شان بیشتر در لیگ قهرمانان آسیا باشد، می‌توانند نتایج خوبی بگیرند. ذوب‌آهن جام حذفی را از دست داده و در لیگ برتر هم شانس کمی برای کسب سهمیه آسیایی دارد. بنابراین بهتر است تمرکزشان روی رقابت‌های آسیایی باشد.

کربکندی در مورد اینکه ذوب‌آهن می‌توانند از العین در امارات امتیاز بگیرد، گفت: ذوب‌آهن بازیکنان جوانی دارد که خیلی برای حریفان اسیایی‌ شناخته‌شده نیستند که خیلی خوب و روان فوتبال بازی می‌کنند. ذوب‌آهن از تمام سطح زمین استفاده می‌کند و بازیکنانش فوتبال را یک ضرب، دو ضرب بازی می‌کنند. مساوی در امارات هم نتیجه خوبی است. به خصوص اینکه اکنون در امارات هوا هم گرم نیست و زمین هموار و مناسب العین به ذوب‌آهن کمک می‌کند، امیدوارم ذوب‌آهن دستِ پر به ایران بازگردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج