۴۸۶۲۵۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

اظهارات اسدی دوباره حاشیه‌ساز شد

فدراسیون چگونه می‌خواهد جواب فیفا را بدهد؟

مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس عنوان کرد: فدراسیون فوتبال چگونه می‌خواهد جواب فیفا را بدهد زیرا آنها از تیمی کسر امتیاز کرده‌اند که نه وجود خارجی دارد و نه بازیکن خارجی داشته است!

خبرگزاری فارس: مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس عنوان کرد: فدراسیون فوتبال چگونه می‌خواهد جواب فیفا را بدهد زیرا آنها از تیمی کسر امتیاز کرده‌اند که نه وجود خارجی دارد و نه بازیکن خارجی داشته است!

محمد رحیمی در مورد رقابت‌های لیگ دسته دوم عنوان کرد: علیرضا اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال در تلویزیون اعلام کرد که از سه تیم پاس همدان، شاهین بوشهر و شهرباران به حکم فیفا امتیاز کسر شده است. سوال من به عنوان نماینده یک تیم لیگ دسته دومی و همچنین سایر تیم‌های حاضر در لیگ دسته دوم این است که فیفا چگونه از تیمی که وجود خارجی ندارد و هیچ وقت بازیکن خارجی نداشته امتیاز کسر کرده است؟! تیم شهر باران تیمی است که خلق الساعه و دو سه ماه پیش یک‌باره تشکیل شد و به یکباره هم به یک گروه از لیگ دسته دوم اضافه شد تا یک گروه 13 تیمی شود! بعد از مدتی هم این تیم منحل شد!

وی افزود: در واقع فیفا از همان تیم داماش گیلان که در لیگ برتر با عنوان داماش شهر باران حضور داشت و بازیکن خارجی هم استخدام کرده بود امتیاز کسر کرده است نه تیم شهربارانی که بازیکن خارجی نداشته است. زیرا در ۵ سال گذشته جذب بازیکن خارجی در لیگ‌های دسته اول و دوم ممنوع شده است. نمی‌دانم فدراسیون فوتبال چگونه می‌خواهد در این مورد پاسخ فیفا را بدهد؟

مدیر تیم شهرداری بندرعباس با اشاره به جدول گروهی تیمش در لیگ دو گفت: ما با تفاضل گل نسبت به داماش گیلان از صعود به دور دوم بازماندیم اشکالی هم ندارد ما فصل گذشته با 3 امتیاز منفی کارمان را شروع و به دور دوم هم صعود کردیم. مهم این است که قوانین به درستی انجام شود و فدراسیون فوتبال که خودش مجری قانون است قوانین را به درستی اجرایی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فدراسیون دلبخواهی شده دادا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج