۴۸۷۷۹۳
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

پنجعلی: تیم ملی بدون پرسپولیس ضربه می‌خورد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس می‌تواند الوحده امارات را شکست بدهد.

خبرگزاری فارس: پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس می‌تواند الوحده امارات را شکست بدهد.

محمد پنجعلی در مورد بازی روز سه‌شنبه پرسپولیس و الوحده امارات گفت: پرسپولیس در بازی اول هم خوب فوتبال بازی کرد اما باید اعتراف کنم که الهلال بهترین تیم این گروه است. اگر آن بازی را می‌بردیم خیلی شرایط خوب می‌شد اما مساوی مقابل الهلال هم ارزشمند است. از الوحده امارات خیلی شناخت ندارم اما می‌دانم که در لیگ امارات تیم خیلی خوبی نیست و فکر می‌کنم پرسپولیس بتواند 3 امتیاز بازی را بگیرد. تیم‌های عربی سرمایه‌گذاری خوبی کردند اما نیروی انسانی کافی ندارند به همین دلیل است که تیم‌های قطری می‌روند و بازیکنان خارجی را با گذرنامه‌های قطری به تیم‌شان می‌‌آورند اگر فوتبال ما درجا نزند تیم‌های عربی نمی‌توانند برای ما مشکل‌ساز شوند.

پنجعلی در مورد اینکه کی‌روش ظاهراً نمی‌خواهد تیم‌ملی‌پوشان پرسپولیس را به تیم ملی دعوت کند، گفت: کجای دنیا چنین اتفاقی می‌افتد تیم ملی متعلق به همه است و منافع ملی ما در آن نقش دارد شاید خیلی با کی‌روش ضعیف برخورد کرده‌ایم که او دارد به جای همه ما تصمیم می‌گیرد و تصمیم‌گیرنده اصلی فوتبال ما شده است مگر می‌تواند بگوید که دوست ندارم ملی‌پوشان پرسپولیس را به تیم ملی دعوت کنم؟! هرچند غیبت ملی‌پوشان پرسپولیس به ضرر تیم ملی‌ می‌شود و تیم ملی از نظر فنی و روحی صدمه می‌خورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پرسپولیس هم بدون رضائیان ضربه میخوره

    • خاسر

      وقتی همه شماهابرعلیه سرمربی تیم ملی جبهه گیری میکنیدحتی تعدادی ازطرفداران شما انچه که مستحق خودشون هست برعلیه سرمربی تیم ملی ایران بکارمی برندوشما وامثال شماهابعنوان یک پیشکسوت بصورت کورکورانه ازحرفهای نامربوط اقای برانکو وفحاشی تعدادی ازطرفداران حمایت می کنیدان موقع فکرنمی کردیدکه ممکن است به تیم ملی که متعلق به همه مردم ایران است ضربه بخورداقای پنچعلی کمی منطقی باشیدودرمواقع خواص تصمیم درست بگیرد،حداقل دران زمان هم پیام میدادکه طرفداران پرسپولیس فحاشی نکنید اینکارو که می توانستیدبکنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج