adexo3
۴۸۷۹۴۸
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

كي‌روش به ايران بي‌احترامي كرده است

کارلوس كي‌روش، سرمربي تيم ملي فوتبال ايران، روز‌های اخیر فوتبال ایران را وارد بازی تازه‌ای کرد که از يك مرد با تجربه و حرفه‌ای مثل او، چندان نیز عجیب و دور از انتظار نیست.

روزنامه قانون:
اكبر باقری - سردبير ورزشي باشگاه خبرنگاران جوان

کارلوس كي‌روش، سرمربي تيم ملي فوتبال ايران، روز‌های اخیر فوتبال ایران را وارد بازی تازه‌ای کرد که از يك مرد با تجربه و حرفه‌ای مثل او، چندان نیز عجیب و دور از انتظار نیست. کی‌روش ایرانی‌ها را این‌گونه می‌شناسد؛ همان‌هايي هستيم كه فوبیای نرفتن به مسابقات جام جهانی داریم و کمی هم خرافاتی. شكي نيست كه این تیم ملی توان رفتن به جام جهانی را دارد؛ چه با کی‌روش و چه بدون کي‌روش! زمان زيادي نگذشته از روزهایی که اين مرد پرتغالي خودش نیز باور نداشت که می‌شود برای دومین بار به جام جهانی رفت.

همان روزهايي كه هر روز مصاحبه‌های اختصاصی با رسانه‌های ایرانی داشت و تا حدی به برخی رسانه‌ها نیز نزدیک‌تر شد. تا جايي كه یک روز در میان، گفت‌وگو بود که از اين مربي در رسانه‌هاي داخلي منتشر می‌شد. رسانه‌ها تنها مراجع خبری هستند که واقعیت شخصيت«كارلوس کی‌روش» را بیرون کشیدند و امروز به لطف همین رسانه‌ها، ماهیت واقعي آقاي سرمربی در عین شفافیت برای هواداران فوتبال نيزقابل رویت شده است. کی روش محبوب نیست و این حاصل شفافیت رسانه ای است. كي‌روش منیت دارد و اعتقادی به چارت و اصول اداری و به طور کلی اقدامات کانالیزه ندارد. به همين دليل است كه هر گونه بخواهد تصمیم می‌گیرد. رسانه‌ها شاید تا قبل از بهانه تراشی‌های اين مربي دو دسته بودند و به دو گروه حامي و منتقد تقسيم‌بندي مي‌شدند اما در حال حاضر فقط آن‌هایی حمایت می‌کنند که شاید بودن کی روش، از آینده و اعتبار فوتبال ایران برای‌شان مهم‌تر است و مابقی رسانه‌ها تنها به رسالت‌شان فکر می‌کنند که کفه ترازو به سمت آن‌ها سنگینی می‌کند.
نبايد فراموش كرد كه اعتبار فوتبال و نام مقدس جمهوری اسلامی ايران بالاتر از جام جهانی و هر هدف ديگري است. کی‌روش به تشکیلات یک كشور كه نامش ايران است بی احترامی کرده است و اگر مسئولان فوتبال مصلحت اندیشند، ما رسانه‌ها باید در درجه اول زبان دفاع از ارزش‌هایمان باشیم. اما در این برهه از زمان تیم ملی فوتبال ايران نیاز به آرامش دارد و کی روش نبايد و نمی‌تواند این آرامش را سلب کند. حمایت از تیم ملی واجب است اما نه به قیمت حمایت از رفتار بسیار آماتور‌گونه اين مرد پرتغالي در برخورد با مشکلات. امروز کی روش می‌داند كه این بازی، جوان‌مردانه نیست؛ مذاکره با آفریقای جنوبی جوان‌مردانه نیست. این موضوع را رسانه‌های آفریقایی نيز تايید کردند. ما نيز می‌دانیم و برای همین غریبه‌ایم و به این غریبگی عادت داریم. کی‌روش خارجی است اما متاسف هستيم که داخلی‌ها نیز نمی‌خواهند کي‌روش با رسانه‌های داخلی حرف بزند. کی‌روش از ما ايراني‌ها پول می‌گیرد و باید جوابگوي ما باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی

      بی احترامی و حرمت شکنی تا به کی !!!!

    • بدون نام

      درود بر شرف حاجی مایلی که حقیقت را بیان میکرد اما فردوسی پور ضد ایران و اجنبی پرست از این خارجی حمایت بیخود میکرد یادمان نرود حاجی مایلی فرزند ایران عزیزمان هست که دلش برای این سرزمین می تپد

    • بدون نام

      بعضی رسانه ها با بعضی حرفها وتفرقه افکنی این بلاهارا سر ورزش وورزش دوستان می اوردبرای نشان دادن خودشان ویک خبر سرتیتری مهم حاضرندمملکت رابه هم بزنند

    • long polis

      حرمت شکنی؟
      چرا سیاسی میکنید؟
      کی روش از خیلیا تعصبش زیادتره
      لنگی جون سوزش شما از جای دیگه س

    • ebi

      چه هماهنگ و برنامه ریزی شده بر علیه کیروش مطلب می نویسید. لنگی های آلوده و مافیایی

    • بدون نام

      هر چه میکشیم از دست کیسه کشای میکشیم

    • بدون نام

      بابا شما در مورد کیروش نظر ندید خدایا به دادمون برس میگن کیروش خوب نیست واقعا مرگ بهتره تا نظر شماها

    • بدون نام

      با نوجوانان بردیمشون لنگی بسوز بسوز

    • بدون نام

      حق باکیروش بزرگ دشمناش همش باندبازهاوبازیکن سالارهاوسواستفادگرانن دستشون کوتا شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج