اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۸۷۸۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

امامی‌فر: پرسپولیس هجومی تر باشد

علیرضا امامی فر درباره بازی الوحده – پرسپولیس می‌گوید: فکر می‌کنم پرسپولیس بازی اصلی‌اش را انجام داد اما از آنجا که بازیکنان پرسپولیس جوان هستند باید در بازی دوم شرایط بهتری را رقم بزنند.

ایران ورزشی: علیرضا امامی فر درباره بازی الوحده - پرسپولیس می‌گوید:«فکر می‌کنم پرسپولیس بازی اصلی‌اش را انجام داد اما از آنجا که بازیکنان پرسپولیس جوان هستند باید در بازی دوم شرایط بهتری را رقم بزنند. الان بازیکنان تجربه بیشتری به دست آورده‌اند و ما هم باید منتظر یک بازی بهتر از آنها باشیم.»

وی ادامه می‌دهد:«بازی اول چیزی نداشت اما باید دید نظر برانکو درباره این مسابقه چطور است و آیا همان ساختار تهاجمی‌اش را خواهد داشت یا نه. البته به نظر من پرسپولیس باید در این بازی تهاجمی‌تر باشد و روی سه امتیاز این دیدار حساب باز کند.» بازیکن سابق تیم ملی درباره شایعه دعوت نشدن بازیکنان پرسپولیس به تیم ملی هم گفت:«نمی دانم اینها شایعه است یا واقعیت دارد. باید این مسائل علنی بشود تا درباره‌اش صحبت کرد و ما به پیشوازش نمی‌رویم. بهتر است کی‌روش یک کنفرانس مطبوعاتی بگذارد و مواضعش را اعلام کند.»

وی ادامه می‌دهد:«البته این شایعات هم بازیکنان پرسپولیس هم تیم ملی را به هم می‌ریزد. الان این نفرات با بقیه هماهنگ هستند و در اردو‌ها و بازی‌ها با هم بوده‌اند اما این اتفاق هماهنگی تیم ملی را به هم می‌زند. از طرفی بین هواداران و تیم ملی فاصله می‌افتد و این کار خلاف روح ورزش و فوتبال است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج