۴۸۸۲۶۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیروانی: نیازی به دعوت از نورافکن، شکاری و کرملاچعب نبود

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان می‌گوید در شرایط فعلی نیازی به دعوت از نورافکن، شکاری و کرملاچعب نبود.

خبرگزاری ایسنا: امیرحسین پیروانی درباره اعلام فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم فوتبال جوانان برای حضور در اردوی تهران و آلمان اظهار کرد: ۲۷ بازیکن به تیم ملی دعوت شده‌اند. دیگر بازیکن جدیدی در تیم ملی حضور ندارد و بازیکنان تیم ملی را شناخته‌ایم. با توجه به زمان کوتاهی که در اختیار داشتیم استعدادیابی کوتاهی را انجام دادیم. اردوی ما از ۲۰ اسفند شروع می‌شود و پس از ۵ روز حضور در تهران راهی آلمان می‌شویم. در این اردو سه بازی تدارکاتی را انجام می‌دهیم تا بازیکنان جدید و قدیم به یک هارمونی دست یابند.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان در پاسخ به اینکه از زمان کسب سهمیه جام جهانی تاکنون چند بازیکن جدید به تیم ملی اضافه شده‌اند، گفت: ۵ بازیکن از تیم‌های پیکان، صنعت نفت آبادان، گیتی‌پسند اصفهان، برق شیراز و ذوب آهن اصفهان به تیم ملی اضافه شده‌اند.

او درباره اینکه وضعیت تیم ملی و بازیکنان را چطور ارزیابی می‌کند یادآور شد: فدراسیون فوتبال از تمام بضاعت خود برای ایجاد شرایط مناسب برای تیم ملی استفاده کرد. با این حال ما از خیلی از تیم‌های آسیایی عقب هستیم. از مهرماه سال جاری که مسابقه‌های قهرمانی آسیا در بحرین به پایان رسید هیچ بازی تدارکاتی نداشتیم اما امیدواریم در مدت زمان باقی مانده بتوانیم هماهنگی لازم را ایجاد کنیم.

پیروانی در ادامه و درباره اینکه آیا در سال ۹۶ دیدار تدارکاتی و اردویی را خواهند داشت، گفت: ان‌شاءالله ۲۵ روز قبل از مسابقه‌ها بازیکنان را در اختیار داریم و درخواستی را برای دو دیدار تدارکاتی در تهران برای فدراسیون فوتبال غنا ارسال کرده‌ایم که اگر این بازی هماهنگ شده می‌توانیم تا حدودی شرایط‌مان را بهبود ببخشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان درباره دعوت نشدن رضا کرملاچعب، امید نورافکن و رضا شکاری گفت: با توجه به شرایط فنی تیم ملی و نیازمان، ۲۷ بازیکن را به تیم ملی دعوت کرده‌ایم. در این اردو نیازی به دعوت از این سه بازیکن نبود.

او درباره عملکرد بازیکنان تیم ملی جوانان در لیگ برتر نیز اظهار کرد: بازیکنان ما فوق‌العاده هستند و بسیار خوب بازی می‌کنند. در زمان تشکیل تیم ملی جوانان تنها یک بازیکن در لیگ برتر داشتیم اما در حال حاضر ۱۶ بازیکن‌مان در لیگ برتر به میدان می‌روند.

پیروانی در پایان با تبریک به عوامل فیلم سینمایی فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی که بامداد امروز جایزه برترین فیلم خارجی اسکار را کسب کرد، گفت: به همه عوامل این تیم خسته نباشید می‌گویم. آن‌ها افتخار دیگری را برای ایران زمین به دست آوردند که این افتخار تا سال‌ها بر تارک فرهنگ این کشور خواهد درخشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج