۴۹۰۴۹۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قاسمی: می‌خواهم دینم را به خوزستان ادا کنم

ملی‌پوش سنگین‌وزن کشتی فرنگی گفت: پزشک معالجم گفت با این شرایط کشتی گرفتن خیلی خطرناک است، چون ممکن است در صورت مصدومیت دوباره کار از شرایط فعلی هم بدتر شود.

خبرگزاری تسنیم: ملی‌پوش سنگین‌وزن کشتی فرنگی گفت: پزشک معالجم گفت با این شرایط کشتی گرفتن خیلی خطرناک است، چون ممکن است در صورت مصدومیت دوباره کار از شرایط فعلی هم بدتر شود.

امیر قاسمی منجزی درباره شرایط مصدومیت دستش اظهار داشت:‌ یک هفته دیگر قرار است آتل دستم را باز کنم، البته پین و سیم تا بهبودی کامل داخل دستم می‌ماند.

وی ادامه داد: تمرینات کش و وزنه را بدون مشکل انجام می‌دهم، اما فعلا نمی‌توانم تمرین کشتی انجام دهم. تا ۲۰ اسفند با همین تمرینات پیش می‌رویم و بعد از آن یک هفته فرصت دارم تا تمرینات کشتی را انجام بدهم.

دارنده مدال طلای آسیا درباره خطرات کشتی گرفتن با دست مصدوم تصریح کرد: پزشک معالجم گفت با این شرایط کشتی گرفتن خیلی خطرناک است، چون ممکن است در صورت مصدومیت دوباره کار از شرایط فعلی هم بدتر شود، اما با توجه به اینکه مسابقات در استان خودم و شهر آبادن محل زندگی‌ام برگزار می‌شود، می‌خواهم دینم را به مردم خوزستان ادا کنم. این موضوع اهمیت زیادی برایم دارد، البته همه چیز بستگی به نظر کادر فنی دارد.

قاسمی منجزی خاطر نشان کرد: از رسول خادم هم تشکر می‌کنم که به صورت اختصاصی بر تمرینات من نظارت دارد و با وسواس خاصی روند آمادگی من را پیگیری می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج