اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۹۳۸۷۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بارسلونا تیمی بزرگ و قدرتمند است

امری: باید برای همه چیز آماده باشیم

به نظر می رسد تیاگو موتا در دیدار برگشت دو تیم نمی تواند حاضر باشد اما دی ماریا شرایط حضور در این دیدار را خواهد داشت.

وبسایت نود: به نظر می رسد تیاگو موتا در دیدار برگشت دو تیم نمی تواند حاضر باشد اما دی ماریا شرایط حضور در این دیدار را خواهد داشت.

شاگردان اونای که در دیدار رفت موفق شدند شکست ۴-۰ را به بارسلونا تحمیل کنند در دیدار برگشت از نظر مصدومیت بازیکنان خود شرایط سختی دارد. آنخل دی ماریا که دو گل از ۴ گل پاریسی ها را مقابل بارسلونا به ثمر رساند در روزهای گذشته دچار مصدومیت عضلانی شده است و حضورش در هاله ای از ابهام قرار دارد با این حال تیاگو موتا که دیدار رفت دو تیم را نیز به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در دیدار برگشت نیز غایب خواهد بود.

امری: باید برای همه چیز آماده باشیم

با این حال در دیدار رفت ربی، وراتی و سایر بازیکنان پاریسی ها موفق شدند تا قدرت بازیکنان بارسلونا را کنترل کنند تا در نهایت به پیروزی دلچسبی مقابل این تیم دست یابند در حالیکه شرایط بازیکنان این تیم برای دیدار برگشت عجیب به نظر می رسد. اونای امری در خصوص شرایط شاگردانش در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت:

موتا نمی تواند به میدان برود. در مورد سایر بازیکنان باید منتظر باشیم تا شرایط هر یک را قبل از شروع مسابقه بررسی کنیم. احتیاج داریم تا همه بازیکنان در بهترین شرایط خود باشند یا نزدیک به سطح آرمانی خود قرار داشته باشند. همه بازیکنان دوست دارند در این دیدار به میدان بروند به همین خاطر ممکن است برخی از بازیکنان متوجه شرایط خود نباشند.

پس از دیدار رفت، سرمربی بارسلونا به سیستم ۳-۴-۳ روی آورد و موفق شد در دیدارهای خود به پیروزی های پر گلی دست یابد، وی همچنین هفته گذشته اعلام کرد در پایان فصل از بارسا جدا خواهد شد. سلتا ویگو و خیخون در نیوکمپ ۵ بار دروازه شان را باز شده دیدند، نتیجه ای که کاتالان ها برای حضور در مرحله بعد مسابقات به آن احتیاج خواهند داشت.

با این حال امری در ادامه افزود:

باید برای همه چیز آماده باشیم، باید برای دفاع، حمله، بازی تیمی و هم چنین استحکام در برابر برتری آن ها آماده باشیم. باید در نبرد های رو در رو به پیروزی برسیم تا آنچه که در پاریس به دست آوردیم را حفظ کنیم. به همان اندازه ای که قبل از دیدار رفت به تیم اعتماد داشتم، در حال حاضر نیز به همان اندازه به تیمم اعتماد دارم. تنها تلاش می کنیم به همان روشی که در دیدار رفت بازی کردیم به میدان برویم و به نتیجه هیچ توجهی نخواهیم داشت.

او همچنین در خصوص سیستم جدید انریکه افزود:

بدون توجه به سیستمی که بارسلونا از آن استفاده می کند، همواره به آن ها به عنوان تیمی بزرگ نگاه کرده ام که بازیکنان خاصی دارند. در زمانی که فوتبالیست بودم یاد گرفته ام باید به حریف احترام گذاشت و سعی خواهم کرد این مسئله را به بازیکنانم گوشزد کنم. اعتماد به نفس خوبی داریم اما نباید از یاد ببریم که مقابل بارسلونا به میدان می رویم، مقابل تیمی بزرگ با ورزشگاهی خاص به میدان خواهیم رفت. این فرصت خوبی است تا قدرت خود را به درستی نشان دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج