adexo3
۴۹۸۶۳۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

برمک: به صعود از گروهمان امیدواریم

مربی تیم ملی فوتبال جوانان،‌ گفت: به صعود از گروهمان در جام جهانی جوانان امیدوار هستیم.

خبرگزاری فارس: کوروش برمک در مورد هم‌گروهی ایران با کاستاریکا، پرتغال و زامبیا، گفت: گروه ما به نسبت سایر تیم‌های آسیایی خیلی وضعیت بدی ندارد. زامبیا و پرتغال در رده سنی جوانان صاحب سبک هستند. همانطور که از قبل گفته بودم شناختمان نسبت به تیم‌های قاره آمریکا کم است و تجربه بازی مقابل تیم‌هایی مثل کاستاریکا را نداریم. از همین حالا خودمان را آماده حضور با این رقبای سرسخت می‌کنیم تا بتوانیم عملکرد خوبی در جام جهانی داشته باشیم.

وی در مورد صعود ۴ تیم برتر سوم گروه‌ها، خاطرنشان کرد: این مسأله هم یک امتیاز مثبت است تا بتوانیم در جمع مدعیان حضور پیدا کنیم.

مربی تیم ملی جوانان در رابطه با اینکه آیا آمادگی لازم برای حضور در جام‌جهانی را دارند اظهار داشت‌: از آمادگی لازم برخورداریم همین امروز یک جلسه تمرین برگزار می‌کنیم و سپس بامداد فردا راهی کشور آلمان می‌شویم. تمام بازیکنان با قدرت و توان کافی در میدان حاضر می‌شوند و از هیچ تلاشی در راستای موفقیت تیم ملی و بالا بردن پرچم ایران دریغ نمی‌کنند.

برمک در ادامه در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه کدام حریف را سخت‌تر می‌بیند، گفت: همه رقبای ما سرسخت هستند اما پرتغال تیمی صاحب سبک است و به نظر می‌رسد سخت‌ترین حریف ما است از همین حالا تدابیر لازم برای این مسابقات را داریم و با یک نگاه مثبت امیدوار به صعود از گروهمان هستیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از کارلوس کی‌روش هم برای دیدار مقابل پرتغال مشورت می‌گیرد، اظهار داشت: مطمئناً همین طور است ارتباط خوبی بین تیم ملی جوانان و کی‌روش وجود دارد مخصوصاً خود امیرحسین پیروانی رابطه بسیار نزدیکی با کی‌روش دارد و همان طور که کی‌روش در رقابت‌های قهرمانی آسیا در بحرین به مدد ما آمد در اینجا هم منتظر دست یاری او هستیم چرا که این بازیکنان در آینده می‌توانند در خدمت تیم ملی بزرگسالان حضور یابند و آینده فوتبال ایران را رقم بزنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج