اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۰۰۴۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیش بازی بارسلونا – والنسیا؛

نبرد سخت بارسا برای حفظ امید به قهرمانی

دو تیم بارسلونا و والنسیا از هفته بیست و هشتم لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ یکشنبه ساعت ۲۳:۱۵ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

وبسایت نود: دو تیم بارسلونا و والنسیا از هفته بیست و هشتم لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ یکشنبه ساعت ۲۳:۱۵ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بارسلونا که تا پیش از دیدار برگشت مقابل پاریسن ژرمن با سیستم ۳-۴-۳ لوییز انریکه موفق شده بود مقابل حریفان به برتری های پر گلی دست یابد، این تیم هفته گذشته پس از ۱۹ دیدار لالیگایی خود در دیدار مقابل دپورتیوو لاکرونیا با نتیجه شوکه کننده ۲-۱ شکست خورد تا بار دیگر صدر جدول را به حریف دیرینه خود پس بدهد. این تیم برای اینکه همچنان امیدوار به قهرمانی در فصل جاری باشد نیاز مبرم به پیروزی در دیدار خانگی خود دارد. بارسا در حالی پا به ورزشگاه ریازور گذاشته بود که ۴ روز قبل از آن دیدار، بازگشت شکوهمندی را به رقابت های لیگ قهرمانان اروپا داشت و خستگی مفرط در ساق های بازیکنان این تیم به وضوح دیده می شد. همچنین غیبت نیمار که نقش کلیدی در بازگشت این تیم به لیگ قهرمانان اروپا داشت در دیدار مقابل دپورتیوو نیز مزید بر علت شد تا این تیم مقابل حریف خود به توفیق چندانی دست نیابد.

نبرد سخت بارسا برای حفظ امید به قهرمانی

در سوی مقابل والنسیا که پس از حضور وورو روی نیمکت این تیم نتایج نسبتا خوبی گرفته بود و موفق شده بود رئال مادرید را با پیروزی از پیش رو بردارد در هفته های اخیر دوباره روند نزولی را در پیش گرفته است. آخرین برد این تیم به ۳ هفته قبل و پیروزی خانگی مقابل لگانس باز می گردد، پس از آن دیدار این تیم به مصاف اتلتی رفت که با نتیجه ۳-۰ شکست خورد و سپس در هفته گذشته با تساوی ۱-۱ مقابل خیخون متوقف شد. با این وجود این تیم برای وارد کردن شوکی دیگر به بارسلونا کار سختی در پیش خواهد داشت. مونیر الحدادی که در فصل جاری نمایش های فوق العاده ای در والنسیا داشته است و در دیدار این تیم مقابل رئال مادرید نیز یکی از بازیکنان کلیدی خفاش ها به حساب می آمد بار دیگر در مقابل تیم سابق خود به میدان خواهد رفت که می تواند یکی از نکات جذاب این دیدار باشد.

نبرد سخت بارسا برای حفظ امید به قهرمانی

آخرین دیدار دو تیم در ورزشگاه مستایا با گل دقایق پایانی مسی از روی نقطه پنالتی با حساب ۳-۲ به پایان رسید تا در دیداری دراماتیک بارسلونا به سختی با پیروزی از زمین خارج شود. با این وجود آخرین نبرد دو تیم در ورزشگاه نیوکمپ با نتیجه ۲-۱ به سود خفاش ها به پایان رسیده است تا تنها پیروزی خفاش ها در ۶ دیدار پایانی دو تیم در آن دیدار رقم بخورد. بارسلونا در ۶ دیدار پایانی خود مقابل والنسیا ۳ بار به پیروزی رسیده است و ۲ بار نیز دیدار دو تیم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

نبرد سخت بارسا برای حفظ امید به قهرمانی

وضعیت بازیکنان دو تیم:

الیکس ویدال که در دیدار بارسلونا و آلاوز از ناحیه مچ پا مصدومیت شدیدی را پشت سر گذاشت تا پایان فصل از همراهی بارسلونا محروم خواهد بود، همچنین نیمار و رافینیا که دیدار هفته گذشته بارسلونا مقابل دپورتیوو لاکرونیا را به دلیل درد عضلانی از دست داده بودند از روز پنجشنبه به تمرین بارسلونا بازگشتند اما همچنان حضور این دو بازیکن در این دیدار در هاله ای از ابهام قرار دارد.

در سوی مقابل وورو غایبین بسیاری خواهد داشت، مورنو، نانی و سانتی مینا به دلیل مصدومیت نمی توانند خفاش ها را در این دیدار همراهی کنند و حضور ماریو سوارز نیز در این دیدار در هاله ای از ابهام قرار دارد.

نبرد سخت بارسا برای حفظ امید به قهرمانی

آمار مرتبط با این دیدار:

بارسلونا در ۶ دیدار پایانی خانگی خود هم در نیمه نخست و هم در نیمه دوم به پیروزی رسیده است. با این تفاسیر کاتالان ها ۶ دیدار آخر خانگی خود را با پیروزی به پایان برده اند.

بارسلونا در ۲۰ دیدار از ۲۲ دیدار آخر خود مقابل والنسیا(در تمامی رقابت ها) شکست نخورده است.

بارسا در ۵ دیدار از ۶ دیدار آخر خود در مسابقات لالیگا حداقل ۳ بار به گل رسیده است.

والنسیا در ۹ دیدار از ۱۰ دیدار خارج از خانه خود در فصل جاری موفق به پیروزی نشده است. این تیم تنها در دیدار مقابل ویارئال و ورزشگاه دلا سرامیکا موفق به پیروزی شده است.

نبرد سخت بارسا برای حفظ امید به قهرمانی

لیونل مسی با ۱۹ گلی که وارد دروازه دیگو آلوز کرده است بیشتر از هر دروازه بان دیگری مقابل این دروازه بان برزیلی گلزنی کرده است.

لوییز سوارز در ۵ دیداری که مقابل والنسیا به میدان رفته است موفق شده است ۷ بار دروازه این تیم را باز کند.

بارسلونا تنها تیم لالیگا است که در فصل جاری هیچ بازیکن اخراجی نداشته است.

ساموئل اومتیتی هر بار که در رقابت های لالیگا برای بارسلونا به میدان رفته است بارسلونا به پیروزی رسیده است.

ترکیب احتمالی دو تیم:

نبرد سخت بارسا برای حفظ امید به قهرمانی

پیش بینی وبسایت Whoscored:

نبرد سخت بارسا برای حفظ امید به قهرمانی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج