اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۰۴۳۶۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پرتغال ۲ - ۳ سوئد؛

تعویض پیروزی با شکست برای یاران رونالدو

تیم ملی پرتغال در دیداری دوستانه در شهر مادیرا، زادگاه کریستیانو رونالدو بازی ۲-۰ برده را با شکست ۳-۲ عوض کرد.

وبسایت نود: تیم ملی پرتغال در دیداری دوستانه در شهر مادیرا، زادگاه کریستیانو رونالدو بازی ۲-۰ برده را با شکست ۳-۲ عوض کرد.

قهرمان یورو ۲۰۱۶ در حالیکه با گل های کریستیانو رونالدو و گل به خودی مدافع حریف پیش بود، در نیمه دوم ۳ گل دریافت کرد و بازی با شکست غیر منتظره این تیم پایان یافت.

پرتغال که تحت هدایت فرناندو سانتوس، برای اولین بار در تاریخ این کشور و در تابستان گذشته قهرمان اروپا شد، و در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ نیز با ۱۲ امتیاز از ۵ مسابقه در رده دوم قرار دارد. آنها امشب در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی سوئد رفتند که حاصلی جز تساوی نداشت.

شرح گل ها:

دقیقه '۱۸ (۱-۰)(کریستیانو رونالدو): روی ارسال رناتو سانچز از سمت راست، رونالدو به خوبی خود را از مدافع سوئد جدا کرد و با یک بغل پا و در میان نگاه های دروازه بان، توپ را در گوشه پایین دروازه قرار داد تا ۷۱ ـمین گل ملی خود را نیز ثبت کند.

دقیقه '۳۴ (۲-۰)(OG-آندریاس گرانکوئیست): ارسال زمینی توپ از سمت راست به روی دروازه را گرانکوئیست با تکل خود قطع کرد که توپ به اشتباه وارد دروازه خودی شد.

دقیقه '۴۶: فرناندو سانتوس با آغاز نیمه دوم که با پیروزی ۲-۰ تیم همراه بود، دست به ۴ تعویض زد و پیتزی، ویلیام کاروالیو، نلسینیو و ادر به جای موتینیو، دنیلو پریرا، الیسئو و برناردو سیلوا وارد میدن شدند. تعویض هایی که نتیجه خوبی نداشتند.

دقیقه '۵۷ (۲-۱)(ویکتور کلیسون): بازیکن سوئد به داخل محوطه پرتغال نفوذ کرد و با پاس در عمق خود به کلیسون، در زاویه ای نسبتاً بسته او را در موقعیت تک به تک قرار داد اما این مهاجم تیز هوش بلافاصله به توپ ضربه زد و آن را بالای سر دروازه بان به گل تبدیل کرد.
دقیقه '۵۸: کریستیانو رونالدو، کاپیتان پرتغال نیز از بازی بیرون رفت و جای خود را به کوارشما داد.

دقیقه '۷۶ (۲-۲)(ویکتور کلیسون): گل تساوی را هم کلیسون به ثمر رساند؛ کرنر ارسالی زمینی از سمت راست، در تیر اول با ضربه کلیسون و اشتباه دروازه بان همراه شد تا توپ درون دروازه جای بگیرد.

دقیقه '۹۰ (۲-۳)(OG-ژائو کانسلو): در حالیکه به نظر می رسید بازی با تساوی به پایان خواهد رسید، سانتوس نیمه مربیان را به کلی واگذار کرد؛ نفوذ تند و تیز از سمت چپ به داخل محوطه و پاس عرضی به مقابل دروازه، از همه عبور کرد و کانسلو با کنترل اشتباه توپ، آن را وارد دروازه خودی کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج