۵۰۵۳۷۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مدیر ورزشی موفق سویا به باشگاه رم ملحق شد

مونچی که یکی از عوامل مستقیم موفقیت های سویا در سالیان گذشته بود، با قراردادی ۳ ساله به رم ایتالیا پیوست.

وبسایت نود: مونچی که یکی از عوامل مستقیم موفقیت های سویا در سالیان گذشته بود، با قراردادی ۳ ساله به رم ایتالیا پیوست.

دروازه بان دهه ۹۰ سویا از سال ۲۰۰۰ در سمت مدیر ورزشی در این باشگاه مشغول به کار بود، در ساختن بهترین تیم تاریخ سویا تاثیر بسیار مستقیم و مهمی ایفا کرد.

به نقل از Fourfourtwo، باشگاه سویا ساعاتی پیش به طور رسمی اعلام کرد که دیگر با مونچی همکاری نخواهد کرد و بعد از ۱۶ سال مونچی از این تیم جدا خواهد شد. مقصد بعدی این مدیر ورزشی، باشگاه رم خواهد بود. زیر نظر مونچی تیم آکادمی سویا بسیار رشد پیدا کرد و آن ها توانستند بازیکنانی نظیر خسوس ناواس، دنی آلوز، سرخیو راموس و آنتونیو ریس را پرورش دهند. مونچی در ۵ قهرمانی لیگ اروپای سویا در یازده سال اخیر نقش غیر قابل انکاری داشت. مونچی در پایان فصل قبل نیز به دلایل شخصی درخواست خروج از باشگاه سویا را داده بود که توسط مدیران باشگاه این درخواست مورد قبول واقع نشد. اما در روز های اخیر شایعاتی مبنی بر حضور مونچی در تیم آ اس رم بعد از رفتن ساباتینی به گوش می رسید که در آخر به حقیقت پیوست. رییس باشگاه سویا، خوزه کاسترو به همراه مونچی، روز جمعه در یک کنفرانس خبری شرکت خواهند کرد و در آن جزئیات توافقات میان خود را اعلام خواهند کرد. مونچی به تیم های زیادی از جمله منچستریونایتد، رئال مادرید، اورتون و بیشتر از همه رم پیوست شده بود. پایتخت نشینان ایتالیا در این اواخر بسیار زیاد به امضای قرارداد با مونچی نزدیک شده بودند.

در اوایل این ماه سرمربی باشگاه، خورخه سمپائولی تمدید قراردادش را منوط به شرایط باشگاه خواند و اعلام کرد که فقط در صورتی قراردادش را تمدید خواهد کرد که نشانه هایی از شور و اشتیاق و عطش برای کسب جام های اروپایی و داخلی در این تیم ببیند. او در این خصوص گفت:

تمدید قراردادم بستگی به برنامه های آینده و ساختار باشگاه دارد. سویا اعتبار زیادی در زمین به دست آورده است و این اعتبار و احترام باید با یک ساختار ورزشی خوب و قوی حفظ شود. باید ببینیم که باشگاه در آینده چه تقاضایی از ما دارد.

بعد از اعلام خبر خداحافظی لوییس انریکه از بارسلونا، سمپائولی به عنوان یکی از گزینه های جانشینی او در کاتالان ها انتخاب شد. لازم به ذکر است که سویا بعد از حذف در مرحله یک هشتم نهایی توسط لسترسیتی، با ۸ امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید در رده سوم لالیگا قرار دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج