۵۰۶۲۶۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دروغ‌های اول آوریل؛ از مرگ پله تا استعفای ونگر

اول آوریل، روزی است که نباید به اخباری که در رسانه‌های خارجی حتی معتبر منتشر می‌شود، اعتماد کرد.

روزنامه شهروند: اول آوریل، روزی است که نباید به اخباری که در رسانه‌های خارجی حتی معتبر منتشر می‌شود، اعتماد کرد. ‌سال گذشته بود که در چنین روزی سایت گل خبر شوکه‌کننده پیوستن لیونل مسی به رئال‌مادرید را منتشر کرد و در انتهای آن روز اول آوریل را تبریک گفت! امسال هم رسانه‌های خارجی دروغ اول آوریل را در دستور کار خود داشتند و ١٢ فروردین‌ماه با اخبار عجیبی همراه بود.
پله درگذشت!
خبری که واقعا شوکه‌کننده محسوب می‌شد و توسط برخی رسانه‌های خارجی منتشر شد، درگذشت اسطوره فوتبال برزیل بود. پله، بازیکن افسانه‌ای برزیل که اخیرا دچار بیماری‌هایی هم شده، قربانی شوخی برخی رسانه‌ها شد. انتشار خبر درگذشت پله، جهان فوتبال را تحت‌تأثیر خود قرار داد اما ساعتی بعد مشخص شد که این خبر فقط دروغ اول آوریل بوده است. خیلی از رسانه‌ها و بزرگان فوتبال جهان که با شنیدن این خبر به شوک فرو رفته بودند، خبر درگذشت پله را زشت‌ترین دروغ اول آوریل نامیدند و از این رویه انتقاد کردند که رسانه‌ها بخواهند به شوخی با جان یک نفر بازی کنند. پله هم اکنون ٧٦‌سال دارد و ٣ بار با برزیل توانسته جام‌جهانی فوتبال را فتح کند.
استعفای ونگر
سرمربی فرانسوی آرسنال که حضورش روی نیمکت این تیم به بیش از ٢٠‌سال رسیده، با نتایج ضعیفی که در سال‌های اخیر گرفته، منتقدان زیادی پیدا کرده که به دنبال شنیدن خبر استعفای او هستند. آرسن ونگر هم به نظر دست‌بردار این پست نیست و می‌خواهد بار دیگر قهرمانی در جزیره را با آرسنال تجربه کند. یکی از اخبار جالبی که در روز اول آوریل منتشر شد، استعفای آرسن ونگر از سرمربیگری آرسنال بود. رسانه‌های زیادی این خبر را منتشر کردند و چند ساعت بعد مشخص شد که چنین خبری فقط به شوخی دروغ اول آوریل نامیده شده است. البته مشخص است که رسانه‌ها با انتشار این خبر به نوعی بار دیگر به ونگر طعنه زدند تا از سمت خود کنار برود.
صید بزرگ من سیتی

سایت گل که ‌سال گذشته خبر پیوستن لیونل مسی به رئال‌مادرید را منتشر کرده بود، امسال دروغ بزرگی نگفت. با این حال این وب‌سایت خبر پیوستن «جان لوئیجی دوناروما» به منچسترسیتی را منتشر کرد. دروازه‌بان جوان میلان که درخشش زیادی در ماه‌های اخیر داشته، مورد توجه تیم‌های زیادی قرار گرفته اما این خبر فقط در حد دروغ اول آوریل بوده و فعلا میلان تن به جدایی ستاره جوان خود نداده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج