۵۰۸۹۶۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

آذرنیا: کمالوند به منصوریان گفت الکی داد نزن!

سرپرست تیم گسترش فولاد به تشریح صحبت‌های بین دو نیمه فراز کمالوند و علیرضا منصوریان پرداخت.

خبرگزاری تسنیم: سرپرست تیم گسترش فولاد به تشریح صحبت‌های بین دو نیمه فراز کمالوند و علیرضا منصوریان پرداخت.

حسن آذرنیا درباره تساوی یک - یک گسترش فولاد و استقلال، اظهار داشت: گسترش فولاد فوتبال باکیفیتی به نمایش گذاشت. استقلال در نیم‌فصل دوم عملکرد خوبی داشته است، اما به خاطرم نمی‌آید آنها هیچ‌وقت مقابل تیمی تا این حد دست‌وپا بسته باشند. ما از همه لحاظ، سر تر از استقلال بودیم. اگر سه امتیاز بازی را می‌گرفتیم، حداقل دو سه رده در جدول رده‌بندی صعود می‌کردیم. به‌هر حال فوتبال همین است. یک امتیاز هم مقابل استقلال برای ما نتیجه بدی نیست. استقلال تیم بزرگی است، اما سه امتیاز این دیدار حق گسترش فولاد بود.

وی در مورد اینکه هم تیم استقلال به داوری اعتراض داشت و هم گسترش فولاد، گفت: من نمی‌دانم استقلالی‌ها به چه چیزی اعتراض داشتند. چیزی که من دیدم، این بود که در اوایل نیمه دوم، روی محمدامین درویشی خطا شد، اما داور آن را نگرفت.

سرپرست تیم گسترش فولاد با اشاره به صحبت‌های بین دو نیمه فراز کمالوند و علیرضا منصوریان، خاطرنشان کرد: بین دو نیمه، فراز کمالوند نزد منصوریان رفت و از اعتراض‌های مداوم سرمربی استقلال به داور، گلایه کرد. کمالوند به منصوریان گفت که در دیدار رفت، وقتی همین آقای کرمانشاهی (داور بازی) در چندین صحنه به نفع شما سوت زد، مگر ما اعتراضی کردیم که حالا شما این‌گونه به داور اعتراض می‌کنید و می‌خواهید او را تحت‌تأثیر قرار بدهید؟ بهتر است الکی داد و بیداد نکنی! در دیدار رفت، حتی کارشناسان داوری هم به ضایع شدند حق گسترش فولاد مقابل استقلال اعتراف کردند.

آذرنیا در واکنش به فحاشی‌ هواداران حاضر در ورزشگاه به اعضای تیم استقلال، گفت: هیچ‌کس فحاشی را تایید نمی‌کند، اما دلیل این فحاشی‌ها به گذشته برمی‌گردد. زمانی که هواداران تیم تراکتورسازی برای بازی مقابل استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه آزادی می‌روند، با توهین‌های هواداران این تیم‌ها مواجه می‌شوند. مگر در ورزشگاه آزادی به هواداران آذری فحش نمی‌دهند؟ آنها هم وقتی این رفتارها را می‌بینند، برنامه‌ریزی می‌کنند که در تبریز از خجالت هواداران استقلال یا پرسپولیس دربیایند!

وی تصریح کرد: زمانی که من خودم در تراکتورسازی حضور داشتم، بارها شاهد این بی‌حرمتی‌ها به هواداران تراکتورسازی بودم. در تهران، دست‌وبال هواداران تراکتورسازی بسته است و به همین دلیل هم آنها در تبریز برای استقلال و پرسپولیس جبران می‌کنند. باز هم می‌گویم که به هیچ وجه موافق این بی‌حرمتی‌ها نیستم؛ چه هوادران تراکتورسازی باشند و چه هواداران استقلال یا پرسپولیس. امیدوارم این فحاشی‌ها از ورزشگاه‌های ایران جمع شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوبش کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج