۵۱۰۱۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اوزیل: آرسنال در آینده باید تقویت شود

هافبک آلمانی آرسنال ابراز امیدواری کرد این تیم برای حضور پرقدرت در فصول آینده باید تقویت شود.

ایسنا: ‌به نقل از دیلی میل، آرسنال شرایط خوبی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ندارد و سخت است این تیم بتواند حتی سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را در این فصل به دست بیاورد. صحبت‌های زیادی درباره اخراج آرسن ونگر از آرسنال بعد از بیش از دو دهه به گوش می‌رسد و حالا مسوت اوزیل از راهکار خود برای بهبود شرایط آرسنال سخن گفته است.

اوزیل درباره ارزیابی اش از شرایط آرسنال گفت‌: باشگاه هم به خوبی این را فهمیده است که برای موفقیت در فصول آینده، باید تقویت شود. آنچه که مهم است، نظر مربی است. در این رابطه باشگاه و سرمربی هستند که تصمیم می‌گیرند. وقتی شما به ترکیب ما نگاه کنید، به اندازه رئال‌ مادرید و بایرن مونیخ بازیکن نداریم. همین موضوع در لیگ قهرمانان اروپا برای ما خیلی بد تمام شد. این‌جور تیم‌ها بازیکنان زیادی در ترکیب خود دارند که در بازی‌های مختلف به کار می‌گیرند. تیمی که دوست دارد موفق شود، باید مثل تیم‌های بزرگ، بازیکنان زیادی در پست‌های مختلفی داشته باشد.

اوزیل ادامه‌ داد: هدف من قهرمانی در لیگ و لیگ قهرمانان اروپاست. آرسنال چنین ظرفیتی را دارد تا چنین قهرمانی‌هایی را کسب کند. هر سال می‌بینیم که تیم‌مان شانس رسیدن به این جام‌ها را دارد ولی شکست‌های بد موقع، همه چیز را خراب می‌کند. خود من از شکست برابر بایرن خیلی ناراحت شدم چون همیشه بازی در لیگ قهرمانان اروپا را دوست داشتم و خیلی برایم اهمیت داشت تا بتوانم در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی برسم.

اوزیل درباره عملکرد خودش و انتقاداتی از او می‌شود هم عنوان کرد: به عنوان بازیکن هیچ وقت از خودم راضی نمی‌شوم و همیشه بیشتر و بیشتر می‌خواهم. با این حال چیزی که من را ناراحت می‌کند، انتقادات بی‌پایه و اساس است. فوتبال ورزش تیمی است و این درست نیست که شما عملکرد فرد را به تنهایی مورد ارزیابی قرار دهید. فقط به موفقیت آرسنال فکر می‌کنم و برایم اهمیتی ندارد دیگران چه نظری بر روی بازی من دارند. امیدوارم آرسنال در آینده بتواند موفق باشد و قهرمانی‌های زیادی را کسب کند. یک سال از قرارداد من با آرسنال باقی‌ مانده است. امیدوارم سال آینده هم لیگ برتر و هم لیگ قهرمانان اروپا را در ای‌جا کسب کنم.

این ستاره آلمانی درباره جدایی‌اش از آرسنال هم گفت‌: فوتبال اولویت من است. در تابستان به اندازه کافی وقت داریم تا درباره پیوستن به تیم‌های دیگر و این‌جور مسائل صحبت کنیم. از زندگی در لندن خوشحال هستم. با باشگاه ارتباط خوبی دارم. البته نمی‌دانم که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. در تابستان با باشگاه برای ماندن و یا رفتن مذاکره خواهم کرد. باید درباره فصل آینده با دقت صحبت کرد. یکی از مسائلی که باید در نظر گرفت، حضور ونگر در تیم است که هم برای باشگاه و هم برای من مهم تلقی می‌شود. هنوز فصل به پایان نرسیده است. نباید در باره این موضوع صحبتی کرد.

آرسنال فردا (دوشنبه) باید در آخرین بازی هفته‌ سی و دوم لیگ جزیره در زمین کریستال پالاس به میدان برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج