adexo3
۵۱۰۶۳۴
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

استقلال ترس به جان پرسپولیسی‌ها انداخت

پرسپولیس امروز باید به مصاف الریان برود.

خبرآنلاین: جریمه مالی سنگین استقلالی‌ها به خاطر لیزراندازی تماشاگران در بازی با السد باعث شد تا بیشتر از گذشته موضوع جریمه‌های فیفا در میان هواداران به چشم بیاید. در همان حوالی جریمه‌ آبی‌ها بود که اتفاق تلخ پرتاب نارنجک در بازی ایران و چین دوباره نگرانی‌هایی شدید به فوتبال وارد کرد که مبادا فیفا جریمه‌ای سنگین‌تر در نظر بگیرد. در آستانه بازی پرسپولیس برابر الریان در ورزشگاه آزادی همه، و حتی هوادارانی که شاید تا همین چندی پیش خودشان مجری لیزراندازی و پرتاب ترقه بودند، حالا از لزوم امنیت ورزشگاه حرف می‌زنند و ترس جریمه‌های سنگین و سنگین‌تر در دلشان افتاده است.
آن‌ها نمی‌خواهند اندک فرصت‌های لذت حضور در آسیا را با ناشی‌گری و اقدامات غیرحرفه‌ای از دست بدهند. و البته پرسپولیسی‌ها می‌دانند که باشگاه‌شان چنان درگیر مشکلات مالی است که برای پرداخت بدهی‌ها دست به دامان هواداران شده و در چنین شرایطی نمی‌خواهند باری جدید به دوش باشگاه قرمزپوش پایتخت اضافه کنند. فردا قطعا شاهد پیشگیری شدیدتری نسبت به قبل خواهیم بود و اگر تخلفی باشد، انتظار این که خود هواداران با افراد متخلف برخورد کنند بعید نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سحر

      فرهنگ گاهی با اموزش کسب میشه گاهی با زور

    • پیرمرد پرسپولیسی

      درتاییدسخنان سحر عارضم :فرهنگ درقالب نوشتار وبعضاً دیدار ودرنهایت الگوبرداری از جوامع پیشرفته اموزش وبه شکل قانون اعمال واجرا می گردد وتخطی از قانون زور ومجازات رابدنبال خواهد داشت .حالاپرتاپ کنندگان مواد محترقه ولیزر اندازان لزوماً بی فر هنگ نبوده ونا اگاهانه مبادرت به چنین اعمالی نمی نمایند وشاید هدف دار بوده ونیروهای نفوذی رقیبند که برای تخریب وضربه زدن اقدام می کنند ونقش حامیان واقعی تیم درممانعت از بروز چنین اعمالی می تواند خود رابخوبی نشان دهد وارامش را درورزشگاه حکمفرما نماید ،به امید سربلندی ارتش سرخ . یاحق

    • یه استقلالی

      اوه اوه چه لفظ قلم بروپیرمرده لنگی راستی سه تاگلی که ازتاباتا خوردی بهتربودیاازسرورت استقلال

    • بدون نام

      خندم میگیره از استقلالیا برای اینکه به ما میگن بعد ده سال دارن قهرمان میشن چقدر خوشحالا دریغ از اینکه خودشون بعد 5 سال و بعد ده بازی که نتونسته بودن پرسپولیس رو ببرن دارن چقدر خوشحالی میکنن و به این بردشون مینازن واقعااااا خندم میگیره ......یا حق

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نترکی انقدر خندت گرفته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج