adexo3
۵۱۰۶۵۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حسینی - انصاری یا تاباتا - سوریا؟ جدالِِ صعود

تیم پرسپولیس تا ساعاتی دیگر در یکی از حساس ترین دیدارهای خود در لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الریان برود.

ورزش سه: ۵ روز پس از پیروزی سرنوشت ساز برابر پیکان سرخپوشان پایتخت باید در اولین دیدار خود در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الریان بروند که تنها شکست سرخ پوشان را در ACL۲۰۱۷ رقم زده است.

شاگردان برانکو در دیدار رفت با وجود گل دقایق ابتدایی مهدی طارمی، در خط دفاعی متزلزل ظاهر شده و سه گل از حریف قطری خود دریافت کردند تا سنگین ترین شکست فصلشان را متحمل شوند. یکی از بزرگترین مشکلات سرخ پوشان در آن دیدار غیبت نابهنگام محمد انصاری پیش از شروع مسابقه بود تا برانکو بالاجبار ربیع خواه را در مرکز خط دفاعی قرار دهد. این تغییر باعث شد پرسپولیس در خط دفاعی از هم گسیخته و متزلزل ظاهر شود و سید جلال هم ضعیف ترین بازی خود را به نمایش بگذارد تا مهاجمان حرفه ای الریان نهایت بهره را از این نقیصه ببرند. با گذشت ۲۰ روز از دیدار رفت دو تیم، محمد انصاری در کنار سید جلال حسینی به روزهای آمادگی بازگشته اند و پس از آنکه قهرمانی شان در لیگ برتر تا حدود زیادی مسجل شده است با روحیه ی بالا می خواهند اولین کلین شیت آسیایی خود را در اولین دیدار خانگی به ثبت برسانند.

علاوه بر آنکه پس از وقفه ی بازی های ملی، زوج خط دفاعی پرسپولیس به روزهای خوب خود بازگشته است، رودریگو تاباتو ستاره ی بازی رفت دو تیم که دو بار نیز دروازه سرخپوشان را باز کرد ، روزهای سختی را پشت سر می گذارد. تاباتا بعد از درخشش در بازی برابر پرسپولیس که با برد ٣-١ قطری ها همراه شد، روزهای خوبی نداشته است و همراه با تیم ملی قطر ابتدا برابر آذربایجان در بازی دوستانه شکست خورد و سپس در برابر ایران و ازبکستان با باخت زمین را ترک کرد تا مورد انتقاد شدید کارشناسان و اهالی فوتبال قطر به همراه دیگر بازیکنان دو ملیتی قرار بگیرد. او و سوریا دیگر بازیکن ملی پوش الریان سیبل انتقادات رسانه های قطری بوده اند و در دیدارهای باشگاهی نیز پس از باخت ۴ بر یک برابر السد روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارند.

به هر روی جدال سوریا و تاباتا در تقابل با حسینی و انصاری از کلیدی ترین اتفاقات دیدار دو تیم خواهد بود و برنده ی این جنگ ممکن است تکلیف صعود کننده های گروه را مشخص کند، جدالی که از نظر روحی، کفه به سود قرمزپوشان ایرانی سنگینی می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج