adexo3
۵۱۰۷۴۳
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

طارمی: کریمی و دایی الگوی من بودند

مهاجم گلزن پرسپولیس در مصاحبه با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: در این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بهتر بازی می‌کنم چون یک سال بود که به تیم ملی ایران دعوت شده‌ بودم و تجربه خوبی کسب کردم.

خبرگزاری فارس: مهدی طارمی مهاجم گلزن پرسپولیس در مصاحبه اختصاصی با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: دور اولی که من در سال ۲۰۱۵ در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتم برای من سخت‌تر از این دوره بود. اولین سالی بود که در فوتبال ایران مطرح شده و در تیم بزرگی مثل پرسپولیس وارد شده بودم که هواداران زیادی دارد.

وی افزود: ولی در این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بهتر بازی می‌کنم چون یک سال بود که به تیم ملی ایران دعوت شده‌ و تجربه خوبی کسب کردم. به نظرم بازی‌هایی که به همراه تیم ملی ایران انجام دادم باعث شد تا راحت‌تر در این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بازی کنم.

مهاجم پرسپولیس درباره زندگی فوتبالی خود گفت: چون من از ۶ سالگی فوتبال بازی می‌کردم از همان دوران نیز مهاجم بودم و از بازیکنان خارجی رونالدوی برزیلی را دوست داشتم و الگویم بود. از بازیکنان ایرانی علی کریمی و علی دایی الگوهایم بودند چون هر دو آنها سطح بالایی داشتند ولی علی دایی را بیشتر دوست داشتم چون پستش مهاجم نوک بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بیطرف

      شایدالگوی توبچه پررو وبی ادب علی کریمی باشه ولی درموردعلی دائی خیر. عمرا بتونی مثل علی دائی هم گل بزنی هم توزمین ادب داشته باشی ولی عین علی کریمی بی ادب هستی وبا بی ادبی مثل محسن مسلمان که توفولادزبون نداشت حرف بزنه حالا توبازی دوتائی ادادرمیارین.این کارشما باعث میشه مثل خیلیهازودازفوتبال ملی وباشگاهی کنارگذاشته بشین وبیفتیدبه گدائی.

    • بدون نام

      این بازیکن ها فقط تو پرسپولیس پررو میشوند نمیدونم چرا

    • بدون نام

      ... اینقد به طارمی حرف نزنید .
      لنگی ها ی عزیز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج