اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۱۰۷۹۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ونگر: فروش چمبرلن یک زیان بزرگ است

مربی آرسنال در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان خود مخصوصا چمبرلن اظهار داشت: او ذهنیت و تفکر فوتبالی خوبی داشته و فروشش یک زیان بزرگ است.

خبرگزاری فارس: موضوع تمدید قرارداد «الکسیس سانچس»، «مسعود اوزیل»، «کیرین گیبس» و «اوکسالا چمبرلن» یک موضوع بزرگ برای آرسنال شده است. قرارداد این چهار بازیکن در تابستان آینده به اتمام می‌رسد.

از نگاهی دیگر، اوضاع توپچی‌ها برای آینده مشخص نیست که این مسئله مشکل را بزرگ‌تر کرده است. کسی نمی‌داند چه تغییراتی در «امارات» رخ می‌دهد. مهره‌های اصلی تیم و بیشتر از آنها، ونگر، سرنوشتی نامعلوم برای فصل آینده دارند. مسلما نتیجه آخر فصل آنها و قرارگیری در جمع ۴ تیم برتر انگلیس، بسیاری از اتفاقات را رقم می‌زند.

آرسن ونگر در خصوص قرارداد چمبرلن گفت: شخصا معتقد بوده که اوکسالا باید در آرسنال بماند. ما وی را زمانی که بسیار جوان بود خریدیم و پرورشش دادیم. اکنون چمبرلن یک ذهنیت و تفکر فوتبالی خوب داشته که فروشش یک زیان بزرگ است.

مربی فرانسوی توپچی‌ها اضافه کرد: ما نمی‌توانیم بازیکنان در زمان اتمام قراردادشان رها کنیم. مذاکره در تابستان همه چیز را مشخص می‌کند. باید بازیکنان خوب که با فرهنگ تیم همخوانی دارند را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: چمبرلن، گاهی اوقات بسیار از خودش انتقاد کرده و همین باعث تلاش فراوان در تمرین‌ها می‌شود. او یکی از کسانی بوده که در برخی دیدارها بسیار خشن کار می‌کند. این را می‌توان از سر تکان‌ دادنش در مواقعی که توپ را از دست می‌دهد نیز فهمید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج