adexo3
۵۱۱۸۴۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فردیناند: ۶ بازیکن بارسلونا در حد این تیم نیستند

مدافع پیشین منچستریونایتد به انتقاد از نمایش ضعیف کاتالان ها در بازی برابر یوونتوس پرداخت.

ایسنا: ‌به نقل از مترو، بعد از شکست سه بر صفر بارسلونا برابر یوونتوس در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شانس این تیم اسپانیایی برای رسیدن به مرحله بعد کم شد.

ریو فردیناند که اکنون به عنوان یکی از کارشناسان تلویزیونی در انگلیس فعالیت می‌کند، درباره این موضوع گفت‌: پنج تا ۶ بازیکن بارسلونا در حد این تیم نیستند و فاصله زیادی با بقیه بازیکنان دارند. همین موضوع باعث افت شدید این تیم شده است. باید این بازیکنان از بارسلونا جدا شوند و به آنها اجازه داده نشود پیراهن این تیم را بر تن کنند. کیفیت و سطحی که آنها بازی می‌کنند، به طور کل با بقیه بازیکنان تیم فرق می‌کند و توازن را از تیم بارسلونا گرفته است. آبی‌اناری‌ها در خط حمله بازیکنان بزرگی دارند. آنها نیاز دارند خیلی سریع توپ را بگیرند ولی بازیکنانی که پشت‌سر مهاجمان قرار دارند، به خوبی آنها را تغذیه نمی‌کنند و توپ را سریع به آنها نمی‌دهند.

فردیناند در ادامه‌ گفت‌: دفاع بارسلونا چه از نظر فردی و چه از نظر تیمی مشکل دارد. زمانی که پپ گواردیولا هدایت آنها را بر عهده داشت، بارسلونا در پرس بسیار موفق عمل می‌کرد اما در حال‌ حاضر آنها نمی‌توانند به خوبی تیم حریف را پرس کنند. به نظر می‌رسد این بازیکنان هیچ ایده مشخصی برای بازی برابر تیمی همچون بارسلونا را ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج