۵۱۱۹۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش روزنامه‌های جهان به شکست سنگین بارسلونا

رسانه‌های جهان به شکست سنگین بارسلونا و درخشش پائولو دیبالا در دیدار سه شنبه شب آبی‌اناری‌ها برابر یوونتوس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پرداختند.

ایسنا: ‌به نقل از آس، بارسلونا بازهم در لیگ قهرمانان اروپا شب تلخی را سپری کرد. این تیم پس از تحقیر در استادو فرانس توانست معجزه نوکمپ را به ثبت برساند اما بازهم در دیدار رفت مرحله بعد در زمین حریفش تحقیر شد.

آبی‌اناری‌ها در مرحله یک چهارم نهایی با سه گل مغلوب یوونتوس شدند. دو گل نخست را پائولو دیبالا به ثمر رساند و گل سوم را جورجیو کیه‌لینی با ضربه سر وارد دروازه‌ بارسا کرد. رسانه‌های جهان نسبت به این نتیجه‌ واکنش نشان دادند که در ادامه‌ به برخی از آنها اشاره می‌شود.

روزنامه‌های دنیا

گاتزتا

«شب جنون یووه، دیبالا بارسا را نابود کرد.» بازی فوق‌العاده‌ بیانکونری‌ با دو گل دیبالا، پیروزی را برای یوونتوس به ارمغان آورد. کیه‌لینی با ضربه سر گل سوم را به ثمر رساند. آن‌ها پاریس را فراموش نکردند. یووه مانند پاری ‌سن‌ ژرمن نخواهد بود.

اسکای اسپورت ایتالیا

دیبالا همچون مسی عمل کرد؛ به لطف عملکرد فوق‌العاده‌ یووه در نیمه نخست و گلزنی دیبالا و گل کیه‌لینی در نیمه دوم تیم ماسیمیلیانو آلگری بازی رفت را سه بر صفر برد. بوفون زمانی که بازی یک بر صفر بود، در مهار ضربه آندرس اینیستا نقش تعیین کننده‌ای داشت.

اکیپ

قدم زدنی بانوی پیر؛ یوونتوس به بارسلونا ضربه زد، البته با توجه به جبران نتیجه‌ خیره کننده آبی‌اناری‌ها (جبران شکست چهار بر صفر در بازی رفت با پیروزی ۶ بر یک) در مرحله قبل بیانکونری از صعود خود مطمئن نیستند.

اوله

جواهر بانوی پیر؛ یوونتوس با دو گل زیبای دیبالا توانست سه بر صفر بارسلونا را در تورین شکست بدهد. این تیم نتیجه‌ خیلی خوبی در دیدار رفت کسب کرد. اکنون باید برای تکمیل این پیروزی به نوکمپ برود. مسی و هم تیمی‌هایش نمایش ضعیفی داشتند.

گلوبو اسپورت

راه خروج از این طرف است؛ نتیجه‌ دیدار یوونتوس و بارسلونا با اشتباه لیونل مسی رقم خورد. مسی بد ظاهر شد و بازیکن آرژانتینی که در این بازی درخشید دیبالا بود. او دو گل به ثمر رساند و در پیروزی سه بر صفر تیمش نقش تعیین کننده‌ای داشت. در ادامه کیه‌لینی همه چیز را تمام کرد. با توجه به چنین نتیجه‌ای تیم تورینی حتی با شکست دو بر صفر در دیدار برگشت می‌تواند به نیمه نهایی صعود کند. یوونتوس تاکنون از ژانویه سال ۲۰۱۱ با اختلاف سه گل شکست نخورده است. در آن سال ناپولی سه بر صفر یوونتوس را شکست داد.

میرور

دیبالا با دو گل بارسلونا را نابود کرد؛ از بازی دیشب چند نکته یاد گرفتیم.: ۱.دیبالا در سطح جهانی ظاهر شد. ۲. اهمیت نبود سرخیو بوسکتس در ترکیب بارسلونا ۳. حفره های بارسلونا با ترکیب ۳ - ۴ - ۳ لوییس انریکه ۴. بانوی پیر شکست نخواهد خورد.

آبولا

دو گل دیبالا کار را برای بارسلونا در نوکمپ سخت کرد؛ یوونتوس در نخستین دیدار مرحله یک چهارم نهایی سه بر صفر در تورین پیروز شد. دیبالا آرژانتینی در ‌دقیقه هفت و ۲۲ گلزنی کرد.

روزنامه‌های کاتولونیا

اسپورت

بارسلونا یاد نمی‌گیرد و دوباره باید منتظر معجزه باشد؛ بارسلونا از دیدار در پاریس درس نگرفت و یک بار دیگر نمایش ضعیفی در یک چهارم نهایی داشت. یوونتوس از همه لحاظ تیم برتر بازی بود. در بخش تاکتیکی، سیستم ۳ - ۴ - ۳ لوییس انریکه باز هم نتیجه‌ بخش نبود.

موندو دپورتیوو

بارسا دوباره ناهماهنگ ظاهر شد؛ دو گل دیبالا و تک گل کیه‌لینی برای آبی‌اناری‌ها گران تمام شد. آنها نتوانستند دروازه‌ بوفون بزرگ را باز کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج