۵۱۳۵۷۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بوفون: امیدوارم میلان بار دیگر به دوران اوج برگردد

دروازه‌بان تیم یوونتوس ابراز امیدواری کرد میلان با حضور مالکان جدید بتواند بار دیگر به جایگاه نخست فوتبال ایتالیا بازگردد.

ایسنا: به نقل از فوتبال ایتالیا، یوونتوس صدرنشین باید برای حفظ جایگاه خود در جدول رده بندی لیگ برتر به دیدار پسکارا برود. جانلوییجی بوفون درباره این دیدار و مسائل روز فوتبال ایتالیا به صحبت پرداخته است.

بوفون در ابتدا گفت: بازی با پسکارا می‌تواند برای ما یک تله باشد. درست است که باید بعد از این دیدار به سراغ بازی حساس با بارسلونا در نوکمپ برویم ولی این‌طور نیست که این دیدار را جدی نگیریم. فاصله زیادی با تیم دوم نداریم و اگر این بازی را جدی نگیریم، ممکن است در آینده با مشکل مواجه شویم. فعلا به بازی در لیگ قهرمانان فکر نمی‌کنیم و تلاش می‌کنیم سه امتیاز این بازی حساس را به دست بیاوریم.

کاپیتان یوونتوس همچنین درباره پائولو دیبالا (مهاجم بیانکونری) نیز صحبت کرد و گفت: خبر تمدید قرارداد دیبالا با یوونتوس خبر خوبی برای ما بود. خیلی خوشحال هستیم که او توانست قرارداد خود را تمدید کند و سال‌ها در کنار ما بماند.

دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا در پایان درباره حضور مالکان چینی در میلان هم گفت: امیدوارم میلان بار دیگر به اوج برگردد و حضور مالکان چینی به آنها کمک کنند تا به جایگاهی برگردند که به آن تعلق دارند. سیلویو برلوسکونی (مالک پیشین میلان) در زمان حضور در میلان توانست فوتبال را در داخل و خارج زمین تغییر بدهد. او نوع نگرشی که به فوتبال می‌شود را نیز عوض کرد. او دستاوردهای بزرگی برای میلان داشت. بحران مالی در ایتالیا به تیم های کشور تاثیر گذاشته است و اکنون رم و اینتر نیز این شرایط را خیلی واضح حس می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج