adexo3
۵۱۱۹۹۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آذری: بنیادکار در اصفهان بهتر از تاشکند بازی کرد

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم بنیادکار در اصفهان بسیار بهتر از تاشکند بازی کرد، اما بازیکنان ما هوشمند عمل کردند.

خبرگزاری تسنیم: سعید آذری ضمن تبریک میلاد حضرت علی (ع) و روز مرد اظهار داشت: ابتدا میلاد امیرالمومنین (ع) را به همه شیعیان جهان تبریک می‌گویم و روز پدر و مرد را نیز به تمام عزیزانی که با شرافت زندگی خود را اداره می‌کنند، تبریک می‌گویم.

وی با ابراز خرسندی از برتری تیمش مقابل بنیادکار ازبکستان گفت: همان‌طور که پیش از بازی گفته بودم نتیجه این دیدار برای ما در گروه‌مان تعیین‌کننده است و با برد در آن می‌توانستیم به رتبه دوم جدول برسیم که خدا را شکر این اتفاق نیز به وقوع پیوست. ما بازی را قدرتمند شروع و در ادامه به خوبی اداره کردیم. تیم بنیادکار در اصفهان بسیار بهتر از تاشکند بازی کرد، اما بازیکنان ما هوشمند بازی کردند.

مدیرعامل ذوب‌آهن تصریح کرد: باید از بازیکنان، کادرفنی و هواداران تشکر کنم و همچنین یک تشکر ویژه از صادقی، مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن داشته باشم که قبل از بازی در رختکن تیم حاضر شد که این موضوع از لحاظ روحی و روانی برای بازیکنان ما بسیار خوب بود و باعث شد با روحیه و انگیزه مضاعف به میدان برویم.

وی با ابراز ناراحتی از عدم توجه روزنامه‌های ورزشی امروز (چهارشنبه) به برد ذوب‌آهن گفت: ما تنها نماینده فوتبال ایران در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا بودیم که به برتری دست یافتیم، اما فقط سایت‌ها و خبرگزاری‌ها به این مسئله توجه خاصی داشتند. من به روزنامه‌ها که نگاه کردم مانور خاصی روی برد تیم ما انجام نداده بودند. البته با توجه به اینکه آنها نیازمند فروش هستند ویترین خود را به سمت تیم‌های برده بودند که تماشاگران بیشتری داشته و علاقه‌مند به پیگیری تیم‌های مورد علاقه خود هستند. همیشه در موقع انتقادات شمشیر تیز به سمت ماست، اما انتظار داریم موفقیت مجموعه ما که نماینده فوتبال ایران است نیز مورد توجه قرار گیرد.

آذری در خصوص دیدار ذوب‌آهن و العین امارات گفت: این دیدار برای ما فوق‌العاده حساس است، اما در حال حاضر نمی‌خواهیم به آن فکر کنیم، چرا که قبل از این دیدار دو مسابقه سخت در لیگ برتر داریم. ابتدا باید به مصاف پیکان برویم که حریف سخت‌کوشی برای ماست و در جدول نیز پا به پای ما پیش می‌آید و بعد از این دیدار نیز باید با ماشین‌سازی دیدار کنیم. امتیازات این دو دیدار برای ما فوق‌العاده ارزشمند و مهم است.

وی افزود: ما پنجم اردیبهشت ماه به مصاف العین امارات می‌رویم و بعد از دیدار با پیکان که ۳۱ فروردین ماه برگزار می‌شود چهار پنج روز فرصت برای ریکاوری داریم. دیدار با العین برای ما فوق‌العاده حائز اهمیت است و می‌تواند کلید صعودمان باشد. قطعاً برای این دیدار کادرفنی تدابیر لازم را می‌اندیشد و بچه‌ها نیز تلاش خود را انجام می‌دهند و ما در باشگاه نیز تلاش می‌کنیم تا امکانات لوجستیکی را فراهم کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در خصوص پرداخت مطالبات مالی بازیکنان این تیم عنوان کرد: در این خصوص باید اجازه داد درصد پرداختی ما طبق مفاد آیین‌نامه لیگ و اصول حرفه‌ای بین خودمان باشد، اما با وجود مشکلات و چالش‌های مالی که وجود داشت با تلاش مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن و همکاران آنها در هیئت مدیره خوب عمل کنیم و در فوتبال نیز متعادل‌تر پرداخت داشته باشیم. تا قبل از پایان لیگ نیز بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت می‌شود و باقیمانده آن در زمان تسویه در اختیارشان قرار می‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج