۵۱۲۱۷۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شیعی: به جز جلالی به گزینه دیگری فکر نکرده‌ایم

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: نام‌هایی که برای هدایت پیکان مطرح می‌شد صحت ندارد و به جز مجید جلالی به هیچ گزینه دیگری فکر یا مذاکره نکرده‌ایم.

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: نام‌هایی که برای هدایت پیکان مطرح می‌شد صحت ندارد و به جز مجید جلالی به هیچ گزینه دیگری فکر یا مذاکره نکرده‌ایم.

محمود شیعی در خصوص نتایج تیم فوتبال پیکان در 26 هفته‌ای که از لیگ برتر گذشته، گفت: درباره نتایج کلی تیم فوتبال پیکان باید بگویم برخلاف همیشه که یک استرس و نگرانی بابت نتایج در تیم پیکان وجود داشت، خوشبختانه این‌بار با کسب نتایج خوب به خصوص در نیم‌فصل اول موفق شدیم امتیازات خوبی بگیریم که این موضوع ما را راضی نگه داشت. از طرف دیگر تیم پیکان در بازی‌ها با طراوت خاصی بازی می‌کرد و گل‌های زده تیم ما به‌خوبی این مسئله را نشان می‌دهد. وقتی که شرایط امسال را با سال‌های قبل مقایسه می‌کنیم متوجه عملکرد خوب می‌شویم.

وی ادامه داد: در حال حاضر شرایط به‌گونه‌ای است که به دلیل برخی نتایج رسیدن به بالای جدول را از دست داده‌ایم، اما فرصت خوبی فراهم شده تا با گرفتن امتیازات ۴ بازی باقیمانده، جزو ۴ تیم اول لیگ قرار بگیریم و حتی بتوانیم کسب سهمیه کنیم، البته باخت‌هایی هم داشته‌ایم اما سازماندهی ما برای سال اول خوب بود و امیدوارم سال بعد با وحدت تاکتیکی بتوانیم یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر باشیم.

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره شایعه جانشینی امیر قلعه‌نویی در تیم پیکان به جای مجید جلالی که امروز در یکی از رسانه‌ها عنوان شده بود، اظهار داشت: تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم، با هیچ‌کسی به جز مجید جلالی صحبت نکرده‌ایم. با جلالی درباره چگونگی وضعیت تیم صحبت‌هایی کرده‌ایم اما از نظر مدیریتی باید به این جمع‌بندی برسیم که سال آینده از پیکان چه بخواهیم؟ اینکه از پیکان سال آینده چه بخواهیم، بستگی به این دارد که چه میزان بودجه برای این موضوع در نظر بگیریم. به هر حال باید تأمین منابع مالی را هم در نظر داشت. از طرف دیگر به کسی هم اجازه نمی‌دهم که از طرف باشگاه پیکان بخواهد با مربی دیگری صحبت کند و تا جایی که من می‌دانم این مسائل صحت ندارد.

شیعی درباره اینکه چقدر شانس قائل است تا پیکان بتواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند، افزود: ما در برخی از بازی‌ها شانس پیروزی و رسیدن به بالای جدول را داشتیم اما برخلاف روند فوتبالی بازی را واگذار کردیم. شاید اگر در این بازی‌ها نتیجه می‌گرفتیم، شانس ما برای گرفتن سهمیه آسیایی بیشتر می‌شد، اما به هر حال با روحیه‌ای که بازیکنان دارند و همچنین ایجاد انگیزه‌هایی که از سوی باشگاه انجام شده، سعی کرده‌ایم از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به تیم کمک کرده تا بازیکنان سرحال و آماده باشند. امیدوارم فوتبال روی خوشش را به ما نشان دهد.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه برخی تیم‌ها عنوان می‌کردند که دست‌هایی در کار است تا یک تیم خاص قهرمان شود و از طرفی بحث زود جام دادن به پرسپولیسی‌ها باعث اعتراض برخی تیم‌های پایین‌ جدولی شده، تصریح کرد: پرسپولیس شرایطی دارد که با اختلاف امتیاز با تیم‌های دیگر در صدر جدول است و باید عملکرد خوب به آنها تبریک گفت. من مشکلی در این خصوص نمی‌بینم و فکر نمی‌کنم بحث خاصی هم در مورد آن انجام شده باشد. خوشبختانه همه مسائل به‌موقع و اصولی انجام شده و اگر پرسپولیس بتواند قهرمان لیگ شود، باید به آنها خسته نباشید و تبریک گفت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به جز مجید جلالی گزینه دیگری برای هدایت تیم فوتبال پیکان وجود دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم به جز مجید جلالی به هیچ گزینه دیگری نه فکر و نه مذاکره کرده‌ایم. اسامی که مطرح می‌شود صحت ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج