adexo3
۵۱۲۲۰۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

خاطرات خوش زیدان از رویارویی با بایرن

زین الدین زیدان، سرمربی کهکشانی ها چه به عنوان بازیکن وچه مربی، خاطرات خوبی از رویارویی با باوارایی ها دارد.​​​​​​​

ورزش سه: زین الدین زیدان، سرمربی کهکشانی ها چه به عنوان بازیکن وچه مربی، خاطرات خوبی از رویارویی با باوارایی ها دارد.​​​​​​​
جدال سنتی رئال مادرید و بایرن مونیخ، پرتکرارترین دیدار در تاریخ رقابت های اروپایی است و همیشه بازی های این دو تیم دستخوش اتفاقات و جنجال های فراوان بوده است.
اما امشب و روی نیمکت کهکشانی ها، زین الدین زیدانی قرار دارد که معمولا خاطرات خوشی از تقابل با بایرن مونیخ در لباس رئال مادرید دارد.
خاطرات خوش زیدان از رویارویی با بایرن

در سال ۲۰۰۲ و در حالیکه زیزو اولین فصل حضور خود در رئال را سپری می کرد، رئال در بازی رفت مرحله یک چهارم ۱-۲ در مونیخ مغلوب رئال شد اما در بازی برگشت و با گل های هلگوئرا و گوتی، رقیب آلمانی را مغلوب کردند و در نهایت با گذز از سد بارسلونا و لورکوزن، قهرمانی در اروپا را جشن گرفتند.
در سال ۲۰۰۳ و با هدایت کارلوس کی روش، کهکشانی ها و اف سی هالییود این بار در مرحله یک هشتم مقابل هم صف آرایی کردند که بعد از تساوی ۱-۱ در بازی رفت، رئال موفق شد با تک گل زیدان در بازی برگشت، به مرحله بعدی صعود کند. اما در نهایت موناکو موفق شد در مرحله یک چهارم رئال را مغلوب کند تا دست قوهای سپید از جام دور بماند.
خاطرات خوش زیدان از رویارویی با بایرن

اما زیدان به عنوان کمک مربی آنچلوتی، سرمربی فعلی بایرن نیز خاطرات خوبی از مونیخ در خاطر دارد. در سال ۲۰۱۴، آنها در دیدار رفت با تک گل بنزما پیروز شدند و در جدال برگشت نیز در شبی فراموش نشدنی، با ۴ گل بایرن را مغلوب کردند تا در فینال نیز با غلبه بر اتلتیکو، دهمین لیگ قهرمانان را به تالار افتخارات لوس بلانکوس اضافه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج