۵۱۲۲۴۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پاکیتا: هدایت عراق، مایه خوشبختی من است

سرمربی پیشین الهلال و تیم ملی عربستان با تایید دریافت تماس ازسوی نماینده فدراسیون فوتبال عراق حضور در راس کادر فنی تیم ملی این کشور را مایه خوشبختی خود اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی پیشین الهلال و تیم ملی عربستان با تایید دریافت تماس ازسوی نماینده فدراسیون فوتبال عراق حضور در راس کادر فنی تیم ملی این کشور را مایه خوشبختی خود اعلام کرد.

امروز (چهارشنبه) محمد خلف، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال عراق هرگونه تماس با مارکوس پاکیتا جهت مذاکره هدایت تیم ملی این کشور را تکذیب اما این مربی برزیلی با ارسال پیامی رسانه‌ای برای سایت ورزش عراق دریافت تماس را تایید کرد.

پاکیتا: هدایت عراق، مایه خوشبختی من است

پاکیتا در این پیام مکتوب خود آورده است: شخصی به نمایندگی از فدراسیون فوتبال عراق با من تماس تلفنی برقرار کرد تا هدایت تیم ملی این کشور را بپذیرم. البته تا الان پیشنهاد رسمی به من ارائه نشده اما در چند روز آینده به امارات خواهم رفت و امیداورم دیداری با مقامات فدراسیون فوتبال عراق داشته باشم.

پاکیتا در خاتمه خاطرنشان کرد: مایه خوشبختی من است که با هدایت تیم ملی فوتبال عراق و سوابق درخشانش در تاریخ فوتبال آسیا دوباره به منطقه خلیج‌فارس برمی‌گردم.

تیم ملی فوتبال عراق هم‌اکنون با ۴ امتیاز در رده پنجم جدول گروه B مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۸ در قاره آسیا قرار دارد و از امیدی برای صعود برخوردار نیست. راضی شنیشل، سرمربی اخراجی تیم ملی عراق ۳ روز پیش سمت خود را از دست داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج