۵۱۵۷۶۵
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

رضاییان سهمی از قهرمانی ندارد؟

برانکو ایوانکوویچ که این روزها بیشتر زمان خود را اختصاص به صحبت درباره رامین رضاییان داده، در نشست خبری برآشفته از تکرار این سوالات اعلام کرد این بازیکن سهمی از قهرمانی پرسپولیس ندارد.

ورزش سه: برانکو ایوانکوویچ که این روزها بیشتر زمان خود را اختصاص به صحبت درباره رامین رضاییان داده، در نشست خبری برآشفته از تکرار این سوالات اعلام کرد این بازیکن سهمی از قهرمانی پرسپولیس ندارد.

رامین رضاییان که در دو فصل اخیر با حضور در پرسپولیس توانست علاوه بر کسب جایگاهی ثابت در تیم ملی، هواخواهانی از خارج از کشور نیز کسب کند، به دلیل رفتار غیرحرفه‌اش‌اش از سوی برانکو از لیست خارج شد و البته ترکش‌های این خروج همچنان ادامه دارد. مسائلی که باعث شده علیرغم گذشت دو ماه از تصمیم قطعی برانکو مبنی بر خروج قطعی نام او از لیست این باشگاه، همچنان سهم زیادی از سوالات رسانه‌ها به موضوع رامین رضاییان اختصاص داشته باشد و ایچنین او را برآشفته کند و اعلام کرد او سهمی از قهرمانی تیم ندارد.

اما سوال اصلی اینجاست که این اظهارنظر بر اساس شرایط فنی‌ای که این بازیکن برجا گذاشته اعلام شده یا خسته شدن برانکو از این سوال تکرار او را مجبور به تیر خلاص در این رابطه واداشته است.

برانکو دقیقا این عبارات را ادا کرد: من نمى فهمم چرا اینقدر به رامین مى‌پردازید. او ٥ بازى براى ما بازى کرد و شاید بیشتر. او کمتر از ٢ سال بازى نکرد. چرا از دیگران نمى پرسید؟ او دیگر عضو ما نیست. چرا از امید و احمد نوراللهى نمى‌پرسید؟ چرا از گولچ نمى‌پرسید؟ رامین رضاییان دیگر عضو ما نیست و در جشن قهرمانی نیز بر همین اساس حضور نخواهد داشت.
برانکو در شرایطی از «5 بازی و شاید بیشتر» حرف می زند که بررسی آمار نشان می‌دهد رامین رضائیان در این فصل 15 دیدار برای پرسپولیس به میدان رفته است. جدال‌هایی که نتیجه آن 10 برد، 2 باخت و 3 تساوی برای سرخپوشان در پی داشته است.
رضاییان سهمی از قهرمانی ندارد؟

رضائیان تا هفته‌ی نهم به کار گرفته نشد. در بازی با استقلال خوزستان او دقایقی بازی کرد. در بازی هفته‌ی بعد در برابر صنعت نفت از دقیقه‌ی 77 تو آمد و 9 دقیقه بعد پاس گل داد تا این تیم به سه امتیاز این بازی دست یابد. در بازی بعد برابر پیکان هم برانکو این داستان را اجرا کرد و رضائیان به جای علیپور به زمین فراخوانده شد اما 10 نفره شدن سرخپوشان با توجه به اخراج محمد انصاری از فشار حملات این تیم کاست تا تساوی بدون گل نتیجه تلاش دو تیم باشد. با این حال، او در برابر ماشین سازی در هفته‌ی 12 این کار را انجام داد و پاس گل سه امتیازی دیگری برای وحید امیری فراهم کرد.

مدافع راست ملی‌پوش در جدال برابر پدیده مشهد نیز پاس دیگری برای طارمی فراهم کرد تا همچنان بهترین پاسور این تیم در هفته سیزدهم لقب گیرد. او در دیدار برابر سیاه جامگان نیز اولین گل فصل خود را برابر سیاه جامگان و با پاس گل وحید امیری به ثمر رساند. او در دیدار برابر صبای قم نیز نشان داد برترین پنالتی زن این تیم است و با ضربه‌ای چیپ دروازه حریف را گشود.

او در جدال برابر تراکتورسازی نیز گلزنی کرد تا سومین گل فصل خود را برای سرخپوشان به ثمر برساند. ناکامی برابر استقلال تهران با یک گل و یک پاس گل در جدال برابر سپاهان از سوی او جبران شد تا کارنامه او در فصل شانزدهم برای پرسپولیس با 4 گل و 4 پاس گل خاتمه یابد. عملکردی با 737 دقیقه حضور در ترکیب سرخپوشان که عملکرد فنی بالایی در برابر اخلاقی مدنظر او به جا می‌گذارد. گل‌ها و پاس‌های گلی که حداقل 9 امتیاز برای این تیم به ارمغان آورده است و در روزهای که برخلاف امروز نیمکت او خالی از بازیکن تاثیرگذار باشد حداقل خیال او و همکارانش را برای تغییر احتمالی در صورت تعویضش به همراه داشت.

تمام تصمیمات برانکو در بازی ندادن به این بازیکن با توجه به رفتاری که رامین رضاییان در ابتدای فصل به جا گذاشت و البته در بازگشت نیز آن را تکرار کرد قابل قبول است اما اینکه بخواهیم روی عملکرد فنی و نقش او در تیم بی‌توجه باشیم اتفاق عجیبی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قرمز قرمز

      مگر ممکن است که رضاییان سهمی از جشن قهرمانی نداشته باشد ؟ یکپای قهرمانی پرسپولیس رامین رضاییان بود آقای برانکو.

    • بدون نام

      بر انکو میتونست گذشت کنه که نکرد

    • فرشید

      رامین همیشه در دل و یاد هوادارا هست و میمونه
      و همیشه هم پرسپولیسی خواهد موند
      مربیگری سلیقه ای ه و فعلا نظر سرمربی حال حاضر باشگاه به رامین مثبت نیست
      اما اینگونه نماند،آنگونه هم نخواهد ماند
      و
      منتظر بازگشت رامین به پرسپولیس هستیم و هیچوقت بازی های درخشان ش و غیرت ش به پرسپولیس رو هم فراموش نمیکنیم
      و
      امیدواریم که در تمام مراحل زندگی شخصی و ورزشی ش موفق باشه

    • بدون نام

      به درک که بازی کرده حق با سرمربیه ما ایرانیا به بی انظباطی و بی اخلاقی عادت داریم بابا یخورده اخلاق و ادب رو از این اجنبی یاد بگیریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج