adexo3
۵۱۵۷۸۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

انریکه: می‌توانیم برابر یوونتوس جبران کنیم

سرمربی بارسلونا معتقد است تیمش می‌تواند برابر یوونتوس نتیجه بازی رفت (سه بر صفر) را جبران کند.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی بارسلونا معتقد است تیمش می‌تواند برابر یوونتوس نتیجه بازی رفت (سه بر صفر) را جبران کند.

به نقل از آس، بارسلونا چهارشنبه شب در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در نوکمپ به مصاف یوونتوس می‌رود. لوییس انریکه در نشست خبری پیش از بازی گفت: برابر پاری سن ژرمن شرایط سختی داشتیم. با این حال بازی خوبی به نمایش گذاشتیم اما در همه زمینه‌ها کامل نبودیم.

انریکه: می‌توانیم برابر یوونتوس جبران کنیم

شرایط فردا مشابه بازی برگشت برابر PSG است. می‌دانیم که حریف شانس بیشتری دارد. هدف ما به ثمر رساندن پنج گل است. باید با تمام قدرت برابر یوونتوس ظاهر شویم. هواداران به شدت ما را حمایت کنند تا شبی همچون دیدار برگشت برابر پاری‌سن‌ژرمن را تجربه کنیم. یوونتوس را باید تحت فشار قرار دهیم و به آن‌ها اجازه کار ندهیم. بازیکنان می‌دانند باید چه کاری انجام دهند. باید آن‌ها را کنترل و آرام کرد. می‌خواهیم از شبی بزرگ لذت ببریم و نشان دهیم که می‌توانیم پیروز شویم.

سرمربی بارسلونا افزود: نمی‌خواهم هواداران تنها تا دقیقه 80 ما را تشویق کنند. ما تا لحظه آخر تمام تلاش خود را به کار خواهیم برد، همانطور که آن شب تاریخی را برابر پاری سن ژرمن رقم زدیم. فرصت دیگری داریم که تا پایان تلاش کنیم. توانستیم در پنج دقیقه سه گل به ثمر برسانیم. تا دقیقه 95 همه با هم تلاش می‌کردند. یوونتوس نیمه نهایی را پیش‌رو دارد. تنها کاری که ما باید انجام دهیم حمله، حمله و حمله است. می‌توانیم نتیجه را جبران کنیم. همه چیز امکان‌پذیر است. اگر گل نخست را به ثمر برسانیم دومین گل را نوکمپ به ثمر می‌رساند و سومین گل فرا می‌رسد.

انریکه درباره نحوه بازی یوونتوس اظهار کرد: نمی‌دانم چگونه بازی خواهند کرد. اگر ماسیمیلیانو آلگری بگوید که قصد دارند دو گل به ثمر برسانند ما باید ۶ گل بزنیم. امیدوارم شب خاصی برای همه آبی اناری‌ها باشد.

به نظر کارشناسان لیونل مسی اکنون در بهترین سطح خود قرار ندارد. سر مربی اسپانیایی در این‌باره اظهار کرد: همه بازیکنان‌مان در بهترین شرایط خود قرار دارند. مسی حتی اگر 25 درصد از بازی خود را به نمایش بگذارد می‌تواند به تیم کمک زیادی بکند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج