اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۱۵۹۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

همه نگاه‌ها به مسی است

فوق ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا کنار هم‌تیمی‌هایش امید زیادی به تاریخ‌سازی مجدد مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا دارد.

خبرگزاری میزان: لیونل مسی، فوق ستاره سال‌های اخیر تیم فوتبال بارسلونا و فوتبال جهان منتظر دیدار برگشت مقابل یوونتوس در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپاست. بارسلونایی‌ها در دیدار رفت مقابل «بیانکونری» با نتیجه ۳ بر صفر شکست خوردند. بارسایی‌ها به خوبی می‌دانند برای ماندن در لیگ قهرمانان اروپا باید با تمام وجود مقابل یوونتوس در ورزشگاه نیوکمپ بازی کنند. آنها در مرحله قبلی مقابل پاری‌سن‌ژرمن موفق شدند نتیجه ۴ بر صفر دیدار رفت را با پیروزی ۶ بر یک در نیوکمپ جبران کنند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین در ۵۲ بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا که در ورزشگاه خانگی آبی‌واناری‌ها انجام داده ۵۲ بار گلزنی کرده است؛ یک رکورد ویژه برای مسی که می‌تواند در دیدار روز چهارشنبه مقابل یوونتوس به او کمک زیادی کند. ستاره آرژانتینی‌ها در ۲۷۸ بازی رسمی که برای بارسا در نیوکمپ انجام داده، تاکنون ۹۹ پاس گل به هم تیمی‌هایش داده است.

سوارز و نیمار دیگر هم‌تیمی‌های مسی در بارسا امیدوارند مقابل یوونتوس، این بازیکن تکرارنشدنی تاریخ فوتبال، آنها را به خوبی در موقعیت گلزنی قرار دهد. مسى از سال ۲۰۰۹ در ليگ قهرمانان ۳۶ بازى همراه با بارسا در نيوكمپ شكست نخورده است. از این تعداد بازی بارسلونا موفق شده در ۳۰ بازی پیروز زمین باشد و در ۶ دیدار هم به تساوی رسیده است.

البته آمار گلزنی‌های لیونل مسی در ورزشگاه خانگی بارسلونا هم جالب است؛ بازیکنی که از سال ۲۰۱۷ میلادی در ۱۲ دیدار خانگی برای تیمش در ورزشگاه نوکمپ ۱۶ گل به ثمر رسانده است. به این ترتیب این بازیکن ملی‌پوش امید اول گلزنی بارسا در دیدار حساس مقابل یوونتوس خواهد بود. وی در این فصل تا به اینجای کار موفق شده ۲۸ گل برای بارسا در نیوکمپ به ثمر برساند. این تعداد گل‌های مسی از ابتدای فصل در تمام دیدارهای خانگی بارسا تا به اینجاست.

فوق ستاره آرژانتینی در این فصل با زدن ۲۹ گل در لیگ اسپانیا در حال حاضر آقای گل است. مسی با گلزنی‌هایش ۱۷ امتیاز در این فصل برای بارسا در لیگ به دست آورده است وی همچنین در لیگ قهرمانان این فصل تا پیش از دیدار مقابل یوونتوس در ۸ دیدار برای بارسلونا ۱۱ بار گلزنی کرده تا برترین گلزن این رقابت‌ها هم باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج